wtorek, 1 kwietnia 2014

YouTube

Chciałabym w końcu podać Wam konto na YT. Od razu mówię, że jest to mój prywatny kanał jednak tu dodaję wszystkie filmiki i uznałam, że nie ma sensu zakładać drugiego konta. Obecnie są tam 4 filmy, jednak  będzie ich coraz więcej. Przez święta zamierzam zrobić dużo filmów abym mogła często dodawać je na kanał. Jeśli macie propozycje filmików jakie miałabym zrobić to możecie je pisać pod tym postem, w komentarzach przy filmikach oraz GG, Twittera, na Asku lub maila. Na pewno będę dodawać filmy urodzinowe, jednak teraz jest dosyć spora przerwa w urodzinach. Nie będę robić filmów dla takich osób jak Ezequiel, Rodrigo czy Pablo, ponieważ po 1 miałabym problem ze znalezieniem materiałów a po drugie bardziej zależy mi na zauważeniu ich przez np. Martinę. Mam już przygotowany filmik dla Lodovici, która swoje urodziny ma już 13 kwietnia, oraz dla Mercedes, jednak nie wiem czy nie będę musiała zrobić filmu od nowa,ponieważ zrobiłam go trochę wcześniej i możliwe, że pojawią się nowe i ciekawe materiały. Ale do urodzin Mechi jeszcze sporo czasu. Na razie skupiam się na Lodo bo to jej urodziny są najwcześniej. Robię też filmy różnych par. Akurat w tym momencie na kanale są same filmy o Leonie i Violi, ale nie długo zabieram się za Marco i Fran. Zobaczymy jak to wyjdzie. Gdy tylko pojawią się potwierdzone informacje o 3 sezonie zrobię na pewno film o faktach na ten temat. Jednak to dopiero za jakiś czas. Teraz skupiam się na filmach urodzinowych dla Lodovici.

UWAGA!!!!

Planuję na tym kanale zamieszczać też vlogi. Jeśli tak by się stało to dopiero za kilka miesięcy kiedy wszystko ogarnę. Jednak to tylko plany. Nie wiem  jak mi to wyjdzie. Czas pokaże. Jeśli się uda to zrobię małą recenzję filmu Violetta: Koncert o którym możecie poczytać w poprzednich postach. Wkrótce również więcej informacji na ten temat. Zobaczymy cy się uda. Mam nadzieję, że TAK!

Dobra, koniec pisania.  Miałam Wam tylko podać dane do konta, a trochę się rozpisałam. Więc podaję link do kanału:



https://www.youtube.com/channel/UCzJceiQ4V4gsecoVOwcZL1A

Zachęcam do subskrypcji. I ponieważ dopiero zaczynam tą przygodę to proszę Was o wyrozumiałość. Ja też jestem człowiekiem i mam prawo do błędów. Ja się ciągle uczę. Każdego dnia zdobywam nową wiedzę i staram się ją tu wykorzystać w 100% ale nie zawsze musi mi się udawać. Jak każdy mam gorsze dni, więc proszę Was zrozumcie mnie.
Przez najbliższe kilka dni będę zmieniała wygląd kanału. I proszę dajcie mi znać co sądzicie o wyglądzie bloga. Może trzeba coś zmienić? Chciałabym poznać Waszą opinię.
Link do kanału dodaje także do zakładki KONTAKT.
Zostawiam Was z najnowszym zdjęciem zza kulis 3 sezonu. Dodam jeszcze jeden post z wyjaśnieniem, który napisałam rano i uciekam. <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz