czwartek, 30 lipca 2015

[Wywiad] Damien Lauretta o swojej pasji do muzyki!


DAMIEN LAURETTA: MOJE ŻYCIE Z MUZYKĄ W TLE!
Damien do obsady "Violetty" dołączył w ostatnim sezonie. Mimo że na naszych ekranach gościł nie długi czas, miliony fanek pokochały go. Niektóre za głos, niektóre za wygląd. Jaki jest tak naprawdę Damien? Jaki ma stosunek do muzyki?

Damien Lauretta to nowa gwiazda „Violetty” - magicznej telenoweli muzycznej w Disney Channel. Chcecie wiedzieć, jaka muzyka zawładnęła jego światem? Jakie zespoły podobają się Damienowi? Jakie jest jego najwcześniejsze wspomnienie związane z muzyką? O tym wszystkim rozmawiamy z nowym, francuskim bohaterem serialu.

„VIOLETTA” RZĄDZI
Damien Lauretta wyjaśnia: „Jestem naprawdę podekscytowany pracą w "Violetcie", ponieważ wiąże się ona z moimi trzema ulubionymi zajęciami: śpiewem, tańcem i aktorstwem. Zawsze lubiłem występować, więc rola w "Violetcie" to dla mnie spełnienie marzeń. Przeżywam najlepszy czas w moim życiu. To naprawdę, naprawdę super!”.


PO PROSTU GRAJ…
„Gram na pianinie od dziesiątego roku życia. Uwielbiam to! Tworzę również piosenki na oprogramowaniu do komponowania muzyki, które mam na komputerze. Mam również program, który transponuje dźwięk mojego keyboardu na inne instrumenty. Możesz sprawić, żeby keyboard brzmiał jak pianino, skrzypce, gitara, cokolwiek tylko chcesz! Efekt końcowy jest zaskakująco dobry!”.

MUZYKA TO MOJE ŻYCIE…
„Cieszę się, że moja mama zaganiała mnie do pianina, kiedy byłem mały. Na początku mnie to nie kręciło, ale teraz nie mogę bez tego żyć. Muzyka to cały mój świat. Czasem, gdy jesteśmy w restauracji lub gdziekolwiek indziej, i widzę pianino, to wstaję i gram. Każdy od razu się dołącza i zaczyna śpiewać razem ze mną. To zawsze świetna zabawa!”.


TAŃCZĄCY GOŚĆ…
„Kocham tańczyć! Piosenkarki Ariana Grande i Sia powodują, że nie mogę usiedzieć na miejscu. To fantastyczne wokalistki, a ich piosenki są bardzo fajne. Podoba mi się, kiedy muzyka sama podrywa do tańca. Inna piosenka, która sprawia, że tańczę, to numer "Kissing You" Der’ree. Ta smutna, choć słodka piosenka, jest jedną z moich ulubionych”.


DAJĄ CZADU…
„Na moim odtwarzaczu MP3 mam utwory wielu wykonawców. Znajdą się tam różne odmiany muzyki. Obecnie mam fazę na rocka i dużo słucham Muse i Queen. To chyba moje ulubione kapele muzyczne”.

DŹWIĘKI KLASYKI…
„Gdy byłem mały, mama zwykle włączała w domu muzykę klasyczną. I chyba już wtedy zacząłem ją doceniać. Jest bardzo piękna i trudno jej nie lubić. Mozart to mój ulubiony kompozytor. Jest niezwykły. Mam wrażenie, że był osiemnastowiecznym rockmanem”.

FRANCUSKIE SPECJAŁY…
„Moją ulubioną piosenką jest francuski numer "La Complainte de la Serveuse". To bardzo stara, francuska piosenka o dziewczynie, która pracuje w piwnicznej kawiarence i nigdy nie widzi słońca. Pracuje tam dzień w dzień, ale chce stamtąd uciec. Nie chce być dłużej kelnerką, chce znowu zobaczyć światło dnia. To bardzo ładny kawałek”.


SERIALOWY HIT…
„Gdy brałem udział w przesłuchaniach do "Violetty" zaśpiewałem "Podemos" – piosenkę z serialu. Jestem naprawdę zakochany w tej kompozycji, jest śliczna! Za każdym razem, gdy ją słyszę, przypominam sobie mój casting i to, że jestem częścią obsady tak fantastycznego serialu. "Podemos" to definitywnie mój ulubiony utwór z "Violetty"”.


FUNKOWI MUZYCY…
„Lubię słuchać różnych gatunków muzyki. Podoba mi się rap, rock, R&B, muzyka klasyczna, musicalowa… wszystko! Cenię wielu artystów z różnych kręgów muzycznych, a do moich muzycznych idoli  należą tacy funkowi goście jak James Brown czy Michael Jackson. Bardzo szanuję Michaela Jacksona. Uważam, że był bardzo utalentowanym i wyjątkowym muzykiem”.

MUZYCZNE WSPOMNIENIA…
„Jedno z moich najwcześniejszych wspomnień ma związek z muzyką. Pamiętam, jak sobie leżałem na sofie, byłem wtedy jeszcze bardzo mały. Moja mama gotowała Pad Thai, a trzeba wiedzieć, że miała w zwyczaju w kuchni włączać muzykę. Mój tata wtedy dużo pracował i nie zawsze był w pobliżu. Mama uwielbiała podrywać mnie do tańca. Tego dnia musieliśmy poczekać jeszcze 10 minut aż Pad Thai będzie gotowy, więc mama włączyła muzykę i zaczęła tańczyć ze mną po pokoju. To było naprawdę słodkie! Co za miłe wspomnienie”.

IDOL MUZYKI POP…
„Myślę, że Beyoncé jest wspaniała. Jest dla mnie absolutną ikoną muzyki. To wyjątkowa kobieta i podoba mi się, jak zarządza swoim życiem – sposób, w jaki oddziela życie publiczne od prywatnego. Ona mnie fascynuje i imponuje mi to, jak pokierowała swoją karierą. No i jej muzyka jest fantastyczna”.


KONCERT, KTÓRY ZAPADŁ W PAMIĘĆ…
„Uwielbiam chodzić na koncerty. Zawsze fajnie jest posłuchać muzyki na żywo. Jaki był najlepszy koncert, na jakim byłem? Wow, to trudne pytanie. Byłem na wielu świetnych koncertach, ale myślę, że występ Muse był wyjątkowy. Kupiłem bilet z moim najlepszym przyjacielem na koncert w południowej Francji. To było pierwsze show, jakie widziałem w moim życiu. Był to wspaniały występ!”.

OGLĄDAJ DAMIENA W POWTÓRKACH VIOLETTY NA DISNEY CHANNEL JUŻ OD 29 CZERWCA!

JAK PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD? CO SĄDZICIE O DAMIENIE?

0 komentarze:

Prześlij komentarz