piątek, 7 sierpnia 2015

Wyniki konkursu


W tym poście znajdziecie wyniki konkursu, który nie dawno zorganizowaliśmy na blogu. Na początku bardzo Wam dziękuję za tyle wspaniałych zgłoszeń. Nie sądziłam, że po zmianie linku aż tyle osób zaangażuje się w konkurs. Dostałam wiele wspaniałych prac za co jestem naprawdę wdzięczna. Nie przedłużając zapraszam do wyników.

Przy wybieraniu zwycięzcy kierowałam się estetyką pracy i kreatywnością. Pojawiło się wiele prac zrobionych własnoręcznie, które skradły moje serce. A więc pierwsze miejsce zajmuje...

JULIA TOMASZEWSKA

Po przesłaniu prac do The Walt Disney Company, organizator zdecydował się przyznać jedną nagrodę niespodziankę ze względu na wysoką jakość prac konkursowych. Nagroda trafia do...

JULII GRZESIAK

Wielkie gratulacje dla dziewczyn. To ich prace okazały się najlepsze i zasłużyły na nagrodę. Proszę o jak najszybsze wysłanie danych do wysyłki (imię, nazwisko, adres i numer telefonu) na maila roksana723@gmail.com. 

DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ W KONKURSIE I GRATULUJĘ! :)

11 komentarzy:

  1. Kurde wiedzialam ze nie wygram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się :) Nie każdy może wygrać za jednym razem, życzę powodzenia w nastepnym konkursie :)

      Usuń
  2. JJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJj, wygrałam 11111 raz :DDDDDDDDD Już wysyłam dane ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ponad 11 tysięcy razy wygrałaś?! :D

      Usuń
    2. Nie, źle to napisałam, wygrałam 1 raz hihi, głupia ja, te emocje :DD

      Usuń
  3. Kiedy można się spodziewać następnego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odp ;)

      Usuń
    2. Bedzie to konkurs na autografy? a mozna na cos innego?

      Usuń
    3. Cierpliwości :) Wszystkiego dowiecie się w swoim czasie :)

      Usuń