wtorek, 11 sierpnia 2015

[Wywiad] Szkolne czasy Justyny Bojczuk!


Chcieliśmy poznać bliżej gwiazdę Disney Channel – Justynę Bojczuk – dlatego zapytaliśmy ją o wspomnienia związane ze szkołą. Chcesz wiedzieć, co powiedziała? Przeczytaj o szkolnym życiu, dopasowaniu, znajdywaniu przyjaciół oraz jej opinii o szkole...

Lubiłaś chodzić do szkoły?
 Niestety, jak każdy nastolatek czułam, że szkoła nie jest moim ulubionym miejscem do spędzania czasu, chociaż od liceum bardzo polubiłam szkołę, w 3 liceum poczułam, że będzie mi brakować miejsca gdzie spotykam moich znajomych i tak własnie jest.

Jaka byłaś jako uczennica?
Starałam się być porządna, zoorganizowana i CICHA ale nie wychodziło przez spektakle przez które nie byłam często w szkole i przez to że jestem straszną gadułą :)

Jakie były Twoje ulubione i znienawidzone przedmioty?
Ulubiony przedmiot to historia muzyki i geografia, a nielubiany to matematyka ale za to Pani była cudowna, dzięki jej cierpliwości zdałam maturę.

Walczyłaś o to, żeby zdobyć przyjaciół w szkole, żeby pasować?
Przyjaciele sie pojawiają jak aniołki i pare takich sie zjawiło obok mnie, nie musiałam pasować, wszyscy się różnimy i to jest super.

Jaką radę dałabyś młodzieży, która chce się wpasować w środowisko, zdobyć przyjaciół?
Nie należy sie wpasowywać, bo to nie ma sensu. Uwierzcie, znajdzie się odpowiedni moment, gdzie sie spotkacie. Tak było ze mną.

Masz jeszcze jakieś rady?
Bądźcie sobą, bo to najfajniejsze, najpiękniejsze i nie jest stresujące,

A Wy lubicie szkołę? Jaki jest Wasz ulubiony przedmiot?

0 komentarze:

Prześlij komentarz