środa, 2 września 2015

Wyniki konkursu na Tsum Tsum!


Kolejny konkurs za nami! Co konkurs jestem zaskoczona wysoką jakością waszych prac, ale ten konkurs przechodzi do historii. Dostałam mnóstwo wspaniałych prac, za co bardzo bardzo dziękuję. Jesteście bardzo utalentowani, a Wasze prace przechodzą samych siebie. Następnym razem wymyślę trudniejsze zadanie, żeby sprawić wam trochę trudności. :D Nie przedłużając, zapraszam na wyniki.

Pierwsze miejsce w tym konkursie zajmuje...
JULIANNA DOMAŃSKA

Miałam ogromny problem z wybraniem zwycięzcy, niestety tym razem mogła wygrać tylko jedna osoba. Już wkrótce zorganizuje kolejny konkurs. Mam dla Was przygotowane świetne nagrody i mam nadzieję, że się Wam spodobają. 

Zwycięzcę proszę o skontaktowanie się ze mną mailowo jak najszybciej. Muszę z tobą ustalić wysyłkę, i dobrze by było gdybyś odezwała się do czwartku do południa.

Gratuluję!

1 komentarz:

  1. Jeeeejku! Naprawdę?! Nie mogę w to uwierzyć!!!!!!! ♥♥♥♥♥
    Naprawdę bardzo, bardzo Dziękuję ♡ Ogromnie się ciesze! :D Jejku naprawdę nie wierze!!!! :D *o*
    Dobrze zaraz wyślę Ci maila :) Czy oprócz Imienia, nazwiska, adresu i numeru telefonu mam zamieścić tam coś jeszcze?
    Jeszcze raz bardzo Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tym Wspaniałym Konkursie ♡
    Pozdrawiam Cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń