niedziela, 8 listopada 2015

[Recenzja] "Mi Piace" - debiutancka książka Ruggero!


Pisanie książek staje się coraz popularne w gronie obsady "Violetty". Najpierw Martina podbiła rynek ze swoją książką "Simplemente Tini", w lutym tego roku ukazała się książka Ruggero (na której się dziś skupimy), dwa miesiące później książkę wydała Lodovica, a zaledwie miesiąc temu na rynek wkroczyła Candelaria z książką "Mundo Cande". Na blogu pojawiła się już recenzja książki Tini (klik & klik), dziś pod lupę weźmiemy "Mi Piace".

Zacznijmy o tego jak weszłam w posiadanie tej książki. Swój egzemplarz zamówiłam przez internet z włoskiej księgarni. Za książkę z wysyłką zapłaciłam około 15£ (nie całe 90 zł). 

Jak łatwo się domyślić, książka jest w języku włoskim jednak podjęłam się wyzwania żeby ją przeczytać. Myślę, że nie będzie tak źle, ponieważ przez kilka lat uczyłam się tego języka. 
Niestety, ale jest to jedyna wersja językowa tej książki. W czerwcu miała być premiera polskiej wersji ale niestety premiera nie doszła do skutku i najprawdopodobniej "Mi Piace" ukaże się w przyszłym roku.


Książka została napisana przez Ruggero Pasquarelli oraz Silvię Gianatti. Premiera we Włoszech odbyła się 3 lutego br. Książka została wydana przez wydawnictwo "Mondadori" i ma 121 stron.
Ku zaskoczeniu, książka nie jest biografią Włocha. Jest to swego rodzaju poradnik dla dziewczyn. W książce znajdują się porady jak poderwać chłopaka, takiego jak Ruggero.

"Miłość, przyjaźń, muzyka, chat na Facebook'u, selfie, fani, ręce między włosami, romantyczne spacery, pocałunki w taksówce, zazdrość, niespodziewane prezenty...
Co lubią i nie lubią faceci jak Ruggero Pasquarelli? Co powinna zrobić dziewczyna, żeby go zdobyć? W tej oficjalnej książce włoskiego bohatera "Violetty" opowiada po raz pierwszy o swoich gustach, swoich sekretach i swoich emocjach. 
Urodzony w Citta Sant'Angelo (Pescara) 10 września 1993 roku, Ruggero Pasquarelli jest aktorem i piosenkarzem, stał się idolem dziewczyn z całego świata dzięki udziałowi w serialu "Violetta" w roli Federico" Jego strona na Facebook'u ma ponad 2 miliony polubień."
Okładka książki bardzo przypadła mi do gustu, i jest moją ulubioną ze wszystkich książek obsady.
Na tyle książki znajduje się tylko opis, który przeczytaliście wyżej.


W środku czeka na nas masa porad oraz wspomnień Ruggero. Najbardziej zaskoczyła mnie ilość zdjęć. Nie ma ich bardzo dużo, natomiast w środku znalazło się sporo nie publikowanych wcześniej zdjęć co wynagradza ich ilość. :)












Ruggero doradza nam, jak poderwać chłopaka takiego jak on, więc w pewnym stopniu daje nam możliwość poznania go jeszcze bardziej. Możemy poznać go od tej drugiej strony, co mnie jako jego wielką fankę bardzo cieszy.


Podsumowując dzisiejszą recenzję, książka jest warta uwagi i polecenia. Uważam, że warto zainwestować w tak dobrą książkę. Szczególnie polecam ją fanom Ruggero, którzy na pewno chcą poznać więcej sekretów Włocha. Generalnie książkę oceniam bardzo dobrze, i na pewno stanie się moją ulubioną lekturą.

KUPICIE KSIĄŻKĘ, KIEDY POJAWI SIĘ W POLSCE?  JAK PODOBA WAM SIĘ TA RECENZJA?






2 komentarze: