środa, 9 grudnia 2015

[Recenzja] "Cała reszta nie ma znaczenia"

Nie da się ukryć, że obsada serialu "Violetta" weszła w trans pisania książek. Już aż cztery osoby wydały swoje książki, a prawdopodbnie na tym nie koniec. W kwietniu tego roku swoją książkę wydała Lodovica Comello, czyli Francesca z serialu "Violetta". Artystka bardzo ciężko pracuje na swoje nazwisko, a wydanie książki było jednym z kroków które chciała wykonać podczas swojej kariery. Co znajdziemy w jej książce? O czym jest?



TYTUŁ ORYGINALNY: TUTTO IL RESTO NO CONTA
WYDAWNICTWO: REBIS
LICZBA STRON: 228
CENA: około 35 zł
DATA PREMIERY: 12 maja 2015

Lodo swoją pierwszą książkę nazwała tak samo jak singiel promujący jej drugą płytę "Mariposa" czyli "Tutto il resto no conta". To wydanie jest pamiętnikiem Lodo opowiadającym o jej życiu. Autorka opisuje nam jak wygląda jej dzień, co czuje i co myśli. Pierwszy wpis zaczyna się 5 marca a kończy 27 października. Podczas tych miesięcy mamy okazję zobaczyć jak wygląda życie dziewczyny w obcym kraju jakim jest Argentyna oraz jak wyglądają jej relacje z rodziną kiedy dzieli ich ocean.


W środku znalazło się mnóstwo nie publikowanych wcześniej zdjęć, które obejmują jej dzieciństwo, początki kariery a także obecne życie.
Książka jest bardzo naturalna, sposób w jaki jest napisana oddaje mi cały charakter Lodo. Od zawsze wyobrażałam sobie, że Lodovica właśnie taka jest. Naturalna i szalona! Czytając tą książkę mogłam poznać Lodo bardziej i dzięki temu poczułam się że poznaje ją od nowa. Wspaniałe uczucie!




Tą książkę nazwać możemy prezentem od Lodo, ponieważ w Polsce pojawiła się ona zaraz po premierze we Włoszech. A do tej pory nie ukazało się żadne inne tłumaczenie, tak więc książkę można dostać tylko we Włoszech oraz w Polsce. Wspaniały powód do dumy, prawda? :)


Według mnie książka jest strzałem w dziesiątkę! Pokochałam ją od okładki aż po sam koniec. 100% naturalności i prawdy. Lodovica opisała wszystko szczerze dzięki czemu fani mogą poznać ją jeszcze lepiej. Bardzo spodobały mi się też zdjęcia, które umieszczono w książce. Wiele z nich  nie było wcześniej publikowanych więc oglądając je mogliśmy poznać życie Lodo o wiele bardziej. Chyba nikt nie chciałby, żeby w książce znalazły się tylko zdjęcia które opanowały internet, prawda? To nic ciekawego oglądać te same zdjęcia kilka razy.

A ty masz już  pamiętnik Lodo? Podziel się swoją opinią...

2 komentarze:

  1. Świetny Post ;33
    Lauren Sky

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam juz ta książkę. Jest świetną!

    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń