niedziela, 23 marca 2014

[Fakty i plotki] Martina Stoessel

Dziś chciałabym poruszyć temat faktów i plotek. Ostatnio w sieci natknęłam się na pewien "portal". Nazwy nie będę pisać, bo to nie jest najważniejsze. Nieświadoma niczego zaczęłam przeglądać posty tam zamieszczone, postanowiłam wpisać frazę "Martina Stoessel". Co uzyskałam? Zbiór kłamstw. Oczywiście są tam nie któe prawdziwe informacje. Nigdy nie widziałam tyle kłamstw w jednym miejscu.



Oto przykładowe posty:
1. Martina Stoessel: koncert En Vivo w Polsce!
2. Martina Stoessel w ciązy!
3. Martina Stoessel ma własny komiks!
4. Martina Stoessel ma anoreksję!
5. Martina Stoessel i Harry Styles parą!
6. Martina Stoessel powiększyła biust!
7. Martina Stoessel i Jorge Blanco są parą!

Oczywiście jest tego więcej, ale nie będę wypisywać ich wszystkich. Naprawdę, te wszystkie informacje są kłamstwem. Nigdy nie wierzcie w nie potwierdzone informacje.


1 komentarz:

  1. Pierwsza����❤����������������������������
    Kocham cie!!! Jesteś najlepsza i super są twoje posty!��

    OdpowiedzUsuń