piątek, 14 marca 2014

Powitanie

To pierwszy wpis na blogu. A więc... mam na imię Roksana. Jestem V-lovers już bardzo długo, i na pewno nigdy nie przestanę. Założyłam bloga aby dzielić się z Wami newsami, zdjęciami dotyczących serialu i obsady. Posty będą dodawane regularnie jeśli tylko Wy, czytelnicy będziecie chcieli. Blog posiada już konto na Ask.fm. Pytania możecie zadawać po prawej stronie lub tu: ask.fm/ViolettaPolskaBlog . 
W przyszłości zamierzam założyć konto na YouTube i na Twitterze. Napiszcie mi na dole (w komentarzach) czy to dobry pomysł. Możecie się ze mną skontaktować za pomocą maila: roksana723@gmail.com
Przy okazji, jeśli jest chętna osoba, która chciałaby pisać na blogu niech się do mnie zgłosi, ponieważ poszukuję adminów. Poszukuję też osoby znającej język hiszpański lub włoski.

1 komentarz:

  1. Super!
    Fajnie,ze zalozylas bloga !
    P.S.Zapraszam do udzialu w akcji urodzinowej dla Tini ! Liczy sie kazda osoba ! tiniasnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń