poniedziałek, 31 marca 2014

Szczegółowe podsumowanie Twitcamu 13

Za nami 37 minut bardzo intensywnego spamu Polski na Twitcamie Martiny Stoessel. zapewne był udany dla wszystkich V-loveers. Jednak my, Polska chyba poniosła klęskę. Jednak jedno potknięcie nic nie znaczy. Tini opowiedziała o 3 sezonie i o najbliższych wydarzeniach.















Niestety miałam bardzo duże problemy z tym Twitcamem. Co chwila pojawiał mi się czarny ekran lub zacinał głos. Dziś od początku obejrzałam Twitcam. I wiem już wszystko.







Ogólnie

Twitcam zaczął się około 20:03 i zakończył około 20:40. Byłam bardzo zdziwiona ilością fanów obecnych. Ta liczba sięgała ponad 18000 osób. Standardowo obecny był tata Tini, Alejando. Jestem zaskoczona, że Tini ma z nim tak dobry kontakt. Martina zaśpiewała "Libre soy", "Te creo" i UWAGA! fragment nowej piosenki 3 sezonu. Niestety nie mieliśmy szansy posłuchać nowej piosenki Martiny. 










O czym wspomniała?

Tini poruszyła takie tematy jak JuntadaTinista. Wspomniała także o Violetta En Concierto, które swoją premierę w Argentynie będzie miało 2 maja.  Jeśli dobrze zrozumiałam to powiedziała, że wczoraj nagrała piosenkę w języku angielskim do Violetta 3!!!!!
Tinita opowiedziała również jakim przeżyciem był koncert w Londynie.










Pozdrowienia

Tini głównie pozdrawiała Włochy i Francję. Niestety to nie był Twitcam dobry dla Polski.














Byliście na Twitcamie? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz