sobota, 20 września 2014

Zaplikowani - nowy film w Disney Channel! - AKTUALIZACJA 2

Dziś mam dla Was nieco inny post, ponieważ nie będzie związany z Violettą. Za to dziś chciałabym przedstawić Wam nowy film z bardzo dobrze Wam znaną aktorką. Jeśli jesteś ciekawy, zapraszam do rozwinięcia!

AKTUALIZACJA 1

Pojawił się już polski zwiastun filmu. Znajdziecie go na końcu posta!

AKTUALIZACJA 2

Premiera filmu już dziś o godzinie 11 w Disney Channel!

ULUBIENICA NASTOLATEK GWIAZDĄ „ZAPLIKOWANYCH”

Wszechstronnie uzdolniona aktorka, piosenkarka i tancerka Zendaya Coleman („Taniec rządzi”) gra główną rolę w filmie pt. „Zaplikowani”, komedii przygodowej, która będzie miała swoją premierę na kanale Disney Channel 20 września 2014 r.  W USA premiera miała miejsce 27 czerwca 2014 roku.



„Zaplikowani” to komedia przygodowa o perypetiach szesnastoletniej Zoey Stevens. Choć dziewczyna świetnie się uczy i wspaniale tańczy, to niełatwo jej przystosować się do nowego otoczenia – szkoły, zespołu tanecznego, ojczyma, trzech nieokrzesanych przyrodnich braci i niezdyscyplinowanego psa. Wszystko zmienia się, kiedy pewna smartfonowa aplikacja do szkolenia psów w tajemniczy sposób przejmuje kontrolę nad wszystkimi chłopakami z otoczenia głównej bohaterki.
„Zaplikowani” to inspirujące postaci, świetny humor, przyjaźń i niespodziewane zwroty akcji. 


#Wywiad

Mam dla Was także wywiad z główną bohaterką, Zendayą Coleman w którym opowiada o swojej postaci, nagraniach filmu oraz o swoich pasjach.

Czy dobrze się bawiłaś podczas kręcenia swojego nowego filmu Disney Channel „Zaplikowani”?

Było niesamowicie! Głównie dzięki wspaniałej obsadzie. Daliśmy z siebie naprawdę wszystko, wcielając się w nasze postacie. Bawiliśmy się rewelacyjnie!

Opowiedz nam o Twojej postaci w filmie.

Gram Zoey. Zoey jest bardzo dziewczęca. Lubi robić okładki do książek i ozdabiać przeróżne rzeczy. Jest też znakomicie zorganizowana. Ponadto lubi swój świat i nie przepada za zmianami.

Jesteś podobna do Zoey?

Pod wieloma względami jesteśmy podobne. Tak jak Zoey, mam swoje dziewczęce zachowania, chociaż ona jest chyba bardziej zorganizowana. Mogłabym się od niej czegoś nauczyć!



Gdzie kręciliście film? Co robiliście poza planem?

"Zaplikowanych" kręciliśmy w Kanadzie, na wyspie Vancouver. Jest tam naprawdę przepięknie! A co robiliśmy poza pracą? Z reguły chodziliśmy na lody albo pływaliśmy kajakami. Kajaki to świetna zabawa.

Jakie masz hobby? Co lubisz robić w wolnym czasie?

Gdy nie pracuję, oddaję się rysowaniu. Znajduję inspirację we wszystkim, co mnie otacza, i uwielbiam przenosić to na papier. Naprawdę kocham sztukę! Podobnie jak poezję. Lubię pisać wiersze.

Jakie jest Twoje najzabawniejsze wspomnienie z planu "Zaplikowanych"?

Było ich mnóstwo. Na końcu filmu pewno zobaczycie sporo fragmentów wyciętych z ostatecznej wersji. Pewnie będzie też nagranie, na którym wszyscy tańczymy w przypadkowy sposób. Jedną z najzabawniejszych była wycięta scena z Chanelle Peloso, która gra przyjaciółkę Zoey.

Co się stało Chanelle?

Na wyspie Vancouver jest mnóstwo pszczół, a Chanelle panicznie się ich bała. Była stale poddenerwowana, bo pszczoły bez przerwy latały wokól nas. Gdy zobaczyła gdzieś przelatującą pszczołę, nie mogła powiedzieć swojej kwestii.

Jak byś opisała swoją postać pod względem stylu?

Jeśli chodzi o ubrania i modę, Zoey jest bardzo dziewczęca. Lubi spódnice i urocze koszulki, a do nich jakieś ciekawe tenisówki. Dzięki tenisówkom wygląda trochę odważniej, co bardzo mi się podoba.

Jaka jest Twoja największa modowa obsesja?

Uwielbiam malować paznokcie. Wydaje mi się nawet, że to ja zapoczątkowałam ten trend. Fajnie pomalowane paznokcie są jak dodatek, który możesz mieć zawsze ze sobą, i bardzo łatwo je przemalować. Naprawdę super sprawa.

Jak wybierasz wzór do namalowania na paznokciach?

Z reguły zależy on od mojego nastroju i ubrania. Czasami lubię odważne, zwariowane wzory w żywych kolorach, a czasami decyduję się na coś prostego w cielistym kolorze.

Jakie wzory są teraz na topie?

Nie wierzę w trendy. Możesz wyglądać tak, jak ci się podoba, wtedy, kiedy masz na to ochotę! Nie ma czegoś takiego jak trend. Po prostu baw się modą!

A co sama wybierasz?

Uwielbiam lakier w kolorze cielistym. Uważam, że wygląda dobrze u każdego  i w każdej sytuacji.

Jakie jeszcze kolory ci się podobają?

Jasne kolory zawsze się sprawdzają. Wybierz ten , który lubisz najbardziej, tylko w jasnym odcieniu. Na pewno świetnie będzie wyglądać! Lubię też biały lakier, bo pasuje do wszystkiego, a jednocześnie się wyróżnia.

Jesteś znakomitą piosenkarką i doskonałą aktorką, ale co wolisz? Muzykę czy aktorstwo?

Nie potrafię wybrać! Ludzie często zadają mi to pytanie, a ja zawsze odpowiadam tak samo: muzyka i aktorstwo są dla mnie równie ważne. Bez nich nie byłabym artystką, którą jestem. Stawiam je na równi.

Możesz powiedzieć nam kilka słów na temat swojej kariery muzycznej?

Moja kariera muzyczna ma się świetnie. Zaczynam istnieć na scenie międzynarodowej, dzięki czemu ludzie postrzegają mnie w inny sposób. To naprawdę niesamowite. Mam nadzieję, że uda mi się wyjechać ze Stanów i zaprezentować moją muzykę w innych krajach. Fajnie byłoby spotkać wszystkich, którzy wspierają mnie w tej podróży.

Chciałabyś wybrać się na wielką, ogólnoświatową trasę koncertową?

Byłoby wspaniale! Naprawdę chciałabym kiedyś zwiedzić świat. A jeszcze fajniej byłoby zaprezentować przy okazji moją muzykę. To byłoby spełnienie moich marzeń.

#Charakterystyka 5 postaci

Zoey (Zendaya Coleman) jest utalentowaną tancerką, której zorganizowane życia burzy się gdy poznaje ojczyma i 3-ech nieposkromionych braci.



















Jackson (Spencer Boldman) to uroczy, pewny siebie facet, który lubi drażnić Zoey przez co jego była dziewczyna Taylor jest zazdrosna.
















Adam (Adam DiMarco) jest gwiazdą drużyny koszykarskiej, zawsze się gdzieś śpieszy, przez co nie ma czasu dla przyrodniej siostry, Zoey.

















Rachel (Chanelle Peloso) jest zdecydowana, poznaje Zoey w jej nowej szkole. Stają się przyjaciółkami.

















Taylor (Emilia McCarthy) jest królową klasy oraz kapitanem drużyny tańca. Czuje się zagrożona przez Zoey.








Osobiście bardzo lubię seriale i filmy z Zendayą, więc chętnie obejrzę ten film bo zapowiada się naprawdę ciekawy. A Wy obejrzycie film?

PREMIERA NA KANALE DISNEY CHANNEL JUŻ 20 WRZEŚNIA O 10:00!

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie oglądałam, za późno się dowiedziałam;) No nic pewnie jeszcze kiedyś będzie lecieć na DC....;)♥
    Postarałaś się z postem, jeszcze ten wywiad... ŁAŁ;)♥♥♡♡~~→→

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Jeszcze na pewno będziesz miała okazję obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń