sobota, 6 września 2014

Organizacja

Cześć Kochani! Jak samopoczucia po wakacjach? W związku z powrotem do szkoły na blogu ponownie zajdą drobne zmiany. :) Tak, znowu!

1. Jak pewnie zauważyliście zmieniliśmy wygląd bloga. Teraz idealnie przypomina nam o 3 sezonie Violetty. To jednak nie koniec. Ciągle pracujemy nad zmianami i przez następne kilka tygodni blog będzie zmieniał się na lepsze.

2. Bardzo możliwe jest to że posty mogą być nie regularne. Pani Pasquarelli z powodów osobistych nie może codziennie pisać postów. Ja także mam na to mało czasu przez sprawy organizacyjne w szkole. Mam nadzieję, że w październiku posty będą regularnie dodawane.

Mam dla Was także niespodziankę.
W przygotowaniu jest bardzo specjalny post, który zaskoczy Was wszystkich. Co jakiś czas pojawiać się będą posty z tłumaczeniami "Simplemente Tini", ponieważ nie dawno stałam się posiadaczką tej książki postanowiłam że specjalnie dla Was przetłumaczę ją oraz przygotuję pełną recenzję w języku polskim. To nowość wśród polskich blogów o Violetcie. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał.


4 komentarze:

  1. Super pomysł z tymi tłumaczeniami;) Zwłaszcza, że nie wiadomo czy i kiedy książka pojawi się w Polsce; ) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł Ci się podoba. Sądzę, że to super alternatywa dla fanów Martiny. :) Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  2. Również myślę że to wspaniały pomysł. Czekam na pierwsze tłumaczenie i życze powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :) Pierwsze tłumaczenia już wkrótce. :) Powodzenia!

      Usuń