piątek, 17 października 2014

Moja postać i ja - polski dubbing - AKTUALIZACJA 2


Do premiery 3 sezonu Violetty zostało już nie wiele czasu. Podczas gdy inne kraje oglądają filmiki zza kulis Violetty 3 w swoim języku, u nas pojawiają się zdubbingowane filmy z 2 sezonu. Ostatnio na stronie Disneya pojawiły się filmy z wywiadami. Chcesz wiedzieć z kim? Zapraszam do postu.


Na stronie możemy obejrzeć już filmy z udziałem obsady. Na pewno wkrótce pojawią się kolejne z udziałem innych aktorów z Violetty.  Kto wie może pojawi się ktoś jeszcze? Na razie cieszmy się tym co mamy, ponieważ polscy fani muszą długo czekać na zdubbingowanie filmów. Zapraszam do oglądania.

Nie będę Wam zdradzać szczegółów nagrań, jednak powiem Wam że możemy dowiedzieć się które postacie najbardziej lubią oraz do których są podobne. Ale to nie wszystko!

Filmik Candelarii obejrzycie TUTAJ


Filmik z udziałem Angie znajdziecie pod tym linkiem KLIK


Filmik z Lodovicą obejrzycie TUTAJ!


Filmik z Diego obejrzycie TUTAJ!


Film z serialowym Germanem możecie zobaczyć pod tym linkiem KLIK!


Serialowego Leona poznacie TUTAJ!


W przypadku, że pojawią się nowe filmy post zostanie zaktualizowany!

Cieszycie się z nowym filmów?

0 komentarze:

Prześlij komentarz