piątek, 9 maja 2014

Premiera Violetta:Koncert już dziś!

9 maja. Data wyczekiwana przez wiele V-lovers. Największe wydarzenie roku. Niesamowita szansa aby poczuć się jak na En Vivo. Możliwość usłyszenia największych hitów serialu np. "On Beat" lub "Ser Mejor". Możliwość zobaczenia pocałunku Martiny i Jorge. To wszystko dostępne od dziś!


Zapewne wiele z Was wybiera się na to wydarzenie do kina. Ja też będę! Jeśli ktoś z Was wybiera się do Silver Screen w Łodzi to bardzo dobrze. Ja będę w Silver Screen na pokazie o 18:00. W kinie będę się kręci już od około 17:30. Ktoś z Was będzie? Jeśli uzbiera się nas duża grupka to razem możemy zrobić wspólne zdjęcie przy plakacie reklamującym film.
Pamiętacie gdy pisałam o możliwości zdobycia plakatu reklamującego film?
Ja już go mam!

Wy też możecie go mieć! Wystarczy, że zakupicie w kinie (Multkino) magazyn Multikino&Gala. Cena 2.99. Przy okazji poproście o plakat! Ale musicie się spieszyć! Jest tylko 5000 plakatów.



0 komentarze:

Prześlij komentarz