czwartek, 22 maja 2014

[Wywiad] Alba - hiszpańska siostra

Zapraszam na wywiad:
ALBA: HISZPAŃSKA SIOSTRA!
Alba Rico Navarro, która gra w serialu Naty, ujawnia swoje melodyjne przyjemności…




Czym jest dla ciebie muzyka, Albo?
Zanim zaczęłam pracę w „Violetcie”, nie śpiewałam i nie tańczyłam, ale w ciągu roku bardzo się podciągnęłam. Poznawanie muzyki bardzo mi się podoba.



Na jakich instrumentach umiesz grać?
Pobieram obecnie lekcje perkusji. Perkusja rządzi!


Jaka jest twoja ulubiona piosenka z serialu?
Moją ulubioną piosenką z „Violetty” jest utwór „Peligrosamente Bellas”. To bardzo zabawna piosenka z drugiego sezonu. Moja bohaterka, Naty, śpiewa ją z Ludmiłą!


Jakie zespoły oraz jakich muzyków cenisz wysoko?
Poza ścieżką dźwiękową z serialu, uwielbiam jeszcze starą, hiszpańską muzykę. Pochodzę z Hiszpanii, więc ta muzyka przypomina mi dom. Zamykam oczy i wyobrażam sobie, że jestem tam z powrotem – z moją rodziną i przyjaciółmi.

Jak podoba Wam się wywiad?

FINAŁ SEZONU 2 JUŻ JUTRO TYLKO W DISNEY CHANNEL!

0 komentarze:

Prześlij komentarz