poniedziałek, 12 maja 2014

Wywiad dla GENTE

Od 6 maja można zakupić magazyn z Tinitą na okładce. W środku zamieszczono wywiad z nią w którym opowiedziała o JuntadaTinista i wartościach życia.
Zapraszam do lektury!

 Ma 17 lat, jest gwiazdą Violetty, odkrycie Argentyny i pobicie rekordu w Palermo gdzie zjawiło się ponad 300 tysięcy fanów. Dzień później zaprezentowała swoją książkę "Simplemente Tini" na targach, a w poniedziałek wróciła na plan nagrań 3 sezonu. Jak wygląda życie nastolatki, która związana jest ze swoim idolem - Peterem Lanzani, która marzy o przekraczaniu swoich możliwości oraz promuje ochronę środowiska?


Trzecia po południu. Cisza i spokój w  Lomas de San Isidro. Brak brukowanych uliczek. Setki liści wykłada chodniki . Tam jest Martina Stoessel i jej matka, Marianna które zorganizowały piknik.  To dobry czas na odpoczynek w ciele 17 letniej dziewczyny, która zagrała na historycznym wydarzeniu Argentyny: zebrało się 380 tysięcy ludzi w Palermo.  Tini wydaje się lewitować. "Nigdy nie wyobrażałam sobie, że otrzymam tyle sympatii. Byłam wzruszona do łez. Jestem wdzięczna za moje życie. Disney dał mi możliwość pokazania się jako Violetta. Szczególnie dziękuję mojej rodzinie, która pomogła mi zbudować moją karierę" mówi gwiazda Pop. Lemoniada i trzy bruschetty: z łososiem wędzonym z twarogiem i szczypiorkiem, pieczonymi warzywami oraz szynką i rukolą. To będą jeść podczas dzisiejszej rozmowy.


Fioletowe morze Tinistas zalało w piątek Palermo. W sobotę odwiedziła Międzynarodowe Targi Książki gdzie zaprezentowała "Simplemente Tini". W niedzielę odpoczywała w domu z rodziną i chłopakiem a w poniedziałek o 7 rano stawiła się na planie nagrań do 3 sezonu Violetty (Disney Channel). W godzinach popołudniowych zaplanowała wywiad z dziennikarzami z DirectTV.


Stopniowo zaczyna odkrywać swoje nowe ścieżki. Dziewczyna, która niemal przez przypadek poszła na casting. Jej ojciec zaniósł płyty z nagraniami jej piosenek. Dziś jest to odkrycie Argentyty i świata. Historyczne spotkanie w piątek było największym wydarzeniem artystycznym w historii miasta. Pokonała Soda Stereo z 1991 roku (250 tysięcy). Na spotkanie przyjechały fanki z Chile, Brazylii , Urugwaju, Paragwaju, Boliwii, Wenezueli, Kostaryce i Meksyku.

"Teraz marzę o wypełnieniu stadionów na świecie śpiewając swoje własne piosenki."
wyznała w wywiadzie, którego udzieliła po JuntadaTinista.




0 komentarze:

Prześlij komentarz