piątek, 8 sierpnia 2014

Ciao! Hola! Cześć!

Cześć ! Mam na imię Iza , mam 14 lat  . Moja przygoda z serialem Violetta zaczęła się we wakacje w 2012 roku  . Umiem grać na gitarze i pisze  własne piosenki . Moimi największymi idolami z serialu Violetta są : Lodovica (Francesca) , Candelaria (Camilla) , Mercedes (Ludmiła) , Xabiani (Marco) i Ruggero ( Federico) . Mam także idoli po za serialem min. Angelina Jolie i  Beyoncé Knowles . Moim lubionym kolorem jest błękitny a ulubiona rzecz to gitara .Znam kilka języków min. angielski , hiszpański,włoski i francuski .  Jestem zabawna a zarazem nieśmiała . Moja ulubiona piosenka z serialu to Te creo . Moim motto na życie jest  Nawet jeśli nie miałaś racji , pokaż innym że to oni się mylili ”.
I to by było na tyle jeśli chcielibyście wiedzieć o mnie więcej zadawajcie pytania pod postem :) Dziękuje właścicielce że dała mi szansę żeby należeć do grona tej wspaniałej redakcji .Dziękuje !!! 

0 komentarze:

Prześlij komentarz