wtorek, 5 sierpnia 2014

[Aktualizacja] Szybki konkurs


Jakiś czas temu zakończyliśmy pierwszy konkurs organizowany na naszym blogu. Zainteresowanie było bardzo duże . Prace były ciekawe i pomysłowe. Bardzo ciężko było zdecydować, kto wygra ten konkurs. Z powodu dużego zainteresowania postanowiliśmy zorganizować drugi konkurs.

W aktualizacji zmiana warunków konkursu!!!!!!!!

Przedłużenie konkursu do 7.08 do godziny 23:59!!!!!!!

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest blog Violetta Polska oraz The Walt Disney Company.
2. Sponsorem nagród jest The Walt Disney Company.
3.Konkurs trwa od 5.08.2014 do 6.08.2014 do godziny 18:00.
4. Aby wziać udział w konkursie trzeba posiadać zgodę rodzica/opiekuna prawnego.
5. Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga!!!!!!!!!


Zadanie konkursowe jest bardzo proste: Napisz jakie seriale Disneya lubicie najbardziej (oprócz Violetty).

Swoje odpowiedzi piszcie w komentarzu pod tym postem. Zwycięzców wyłonię za pomocą losowania.

Tym razem wygrają aż 4 osoby, a nagrodą są piżamy z Violetty.

Powodzenia!

25 komentarzy:

  1. Moimi ulubionymi serialami Disneya poza Violettą są: Austin & Ally, Syreny Z Mako, Jessie oraz Powodzenia Charlie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga!

      Usuń
    2. Zaobserwowałem jako Matthew Szostek

      Usuń
  2. Moimi ulubionymi seialami poza Violetta sa : Powodzenia Charlie, Nadzdolni i Austin & Ally

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubionymi serialami oprócz serialu pt.: "Violetta", są: "Powodzenia, Charlie!" oraz "Austin & Ally". Bardzo je lubię, ponieważ bardzo lubię seriale tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi ulubionymi serialami oprócz serialu ,,Violetta'', są: Austin&Ally, ''Powodzenia Charlie' i ,,To nie ja!''

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi ulubionymi serialami z Disneya, oprócz Violetty jest serial Austin&Ally, Mako Mermaids: Syreny z Mako i nowy serial - To nie ja. Oglądam też wiele innych, ale wymieniam te moje najulubieńsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moimi ulubionymi serialami po za Violettą są Austin i Ally, Blog na cztery łapy, Jessie, Powodzenia Charlie, To nie ja, Wolfblood.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stację 'Disney Channel'. Oprócz popularnego serialu 'Violetta' najbardziej lubię serię 'Austin & Ally' oraz 'Mako Mermaids - Syreny z Mako'. Serial 'Austin * Ally' polubiłam, ponieważ uwielbiam muzykę i Ross'a Lynch'a, a 'Syreny z Mako', dlatego, że ten program zaspokaja moje pragnienie serialu 'H2O Wystarczy Kropla'. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaobserwowałam pod nazwą Zuzia Stoessel. Moimi ulubionymi serialami disneya oprócz Violetty są: Jessie , Mako mermaids-syreny z mako , Powodzenia Charlie i Blog na cztery łapy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaobserwowała pod nazwą Mery V. Moimi ulubionymi serialami (oprócz Violetty)są Austin i Ally i Taniec Rządzi ,ponieważ uwielbiam muzykę i śpiew ,a w tych serialach zawsze jest dużo muzyki, tańca i śpiewu połączonymi ze świetną zabawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaobserwowałam moja nazwa to Lodovica Comello :) Tak naprawdę nie mam ulubionego serialu oprócz serialu ,,Violetta" ponieważ jest ogromną ,wierną fanką tego serialu :)
    Chociaż jest taki jeden serial (nie jest mój ulubiony ale z przyjemnością go oglądam) ,,Syreny z Mako " . Pozdrawiam cała redakcję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię wszystkie seriale emitowane na kanale disney chanel, ale moimi ulubionymi są "Syreny z Mako" na początku myślałam,że będzie to jakiś nudny serial, ale moje przypuszczenia się niesprawdziły , wręcz przeciwnie.Bardzo polubiłam ten serial.Lubię też serial Austin & Ally.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moimi ulubionym serialami oprócz Violetty są Syreny z Mako i WolfBlood obserwuję waszego bloga już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga obserwuję pod nickiem Klaudia Dysia!

      Usuń
  14. Moim ulubionym serialem jest Loli rock jest bardzo ciekawym programem telewizyjnym program ten opisuje 3 dziewczyny dają koncerty a zarazem ratują świat.

    OdpowiedzUsuń