piątek, 8 sierpnia 2014

[Ubierz się jak gwiazda] Violetta

Chcesz wiedzieć co zrobić aby choć trochę upodobnić się do głównej bohaterki serialu Violetta? Jeśli odpowiedź brzmi "tak" zapraszam do przeczytania posta.




Dziś zajmiemy się stylizacją do jednego z zdjęć promocyjnych. Violetta jest na nim ubrana w śliczny czerwony żakiet i zwiewną, koronkową spódniczkę. Ubrania które znalazłam możecie kupić w sklepach typu H&M, C&A czyli w sklepach które możecie znaleźć w każdym większym mieście.


Żakiet

Niemal identyczny możecie znaleźć w sklepie C&A, zapłacicie za niego 129 zł.


Bluzka

Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć podobnej, ale myślę że w stylizacje wpasowałaby się ta ze sklepu New Yorker, zainteresowani zapłacą za nią 34,95 zł.



Spódnica

Podobnie jak żakiet możecie znaleźć ją w C&A, jej koszt to 55,90 zł.



Buty

Aby znaleźć takie buty jak ze zdjęcia trzeba się trochę wysilić i przejrzeć każdy sklep stacjonarny i internetowy. Sadze jednak ze buty które wybrałam idealnie się sprawdzą. Moją propozycją są śliczne botki ze sklepu Deichmann. Kosztują 119 zł.


Podobał wam się post?
Co myślicie o wybranych przeze mnie ubraniach?
O kim mam zrobić następny post?




2 komentarze:

  1. Fajny post i rzeczy prawie identyczne jak ma Viola :)

    OdpowiedzUsuń