czwartek, 7 sierpnia 2014

Sprawy organizacyjne

Witajcie Kochani! Wiem, że obiecałam że na jakiś czas nie będę pisała postów organizacyjnych. Ale zaszło kilka zmian o czym chce Was poinformować.

1. Jak zapewne widzieliście na naszego bloga dołączyły dwie redaktorki: Natalia i Marzena. Natalia już kiedyś pisała na naszym  blogu. Jednak z pewnych powodów musiałyśmy się pożegnać. Teraz jednak powróciła na bloga i mam nadzieję, że podobają Wam się jej posty! Drugą redaktorką jest Marzena, któa dołączyła do nas dzisiaj. Już niedługo przekonacie się o potencjale dziewczyn! Mam nadzieję, że ciepło je przyjmiecie. I proszę Was żebyście napisali w komentarzu co sądzicie o dziewczynach.

2. Planuję zmienić ogólny wygląd bloga, aby bardziej przypominał 3 sezon. I tu Wy możecie się wykaząć. Napiszcie mi co chcielibyście zmienić. Może macie jakieś propozycje co do wyglądu bloga?

3. Na blogu trwa konkurs gdzie możecie wygrać piżamy Violetty. Zadanie konkursowe jest banalnie proste, a nagrody ciekawe. Zachęcam do brania udziału. Więcej o konkursie przeczytacie TU.

4. Może nie wiecie ale na blogu trwa nabór. Poszukujemy jeszcze wielu osób na stanowisko redaktora, tłumacza, grafika lub wiele innych.. Wszystkie informacje znajdziecie w zakładce "Nabór".

5. Zaktualizowałam wszystkie zakładki. Dodałam nowych bohaterów i dodałam piosenki z 3 sezonu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz