środa, 2 lipca 2014

[Świat muzyki] Destinada a brillar


Zapraszam  na kolejny post o piosenkach z serialu. Przed nami piosenka "Destinada a brillar". Piosenka napisana przez naszą SUPERNOVĄ.




Oryginalny tekst:

Quién le pone límite al deseo
cuando se quiere triunfar
No importa nada, lo que quiero
es cantar y bailar

La diferencia está aquí dentro,
en mi circuito mental 
Soy una estrella destinada a brillar

Oh, oh, oh, somos el éxito
Oh, oh, oh, somos magnéticos
Oh, oh, oh, somos lo máximo
Como sea, dónde que sea, voy a llegar.

Quién le pone límite al deseo
cuando se quiere triunfar
No importa nada, lo que quiero
es cantar y bailar

La diferencia está aquí dentro,
en mi circuito mental 
Soy una estrella destinada a brillar

Oh, oh, oh, somos el éxito
Oh, oh, oh, somos magnéticos
Oh, oh, oh, somos lo máximo
Como sea, dónde que sea, voy a llegar.


Tekst w języku polskim:


Kto stawia granice pragnieniu,
Kiedy chce się triumfować,
Nic nie liczy się, wszystko czego chcę
To śpiewać i tańczyć.

Różnica jest tutaj
w moim obwodzie umysłu
Jestem gwiazdą stworzoną by błyszczeć

O, o, o mój sukces
o, o, o jest magnetyczny
o, o, o jest maksymalny 
W każdym miejscu i momencie
Będę błyszczeć

Kto stawia granice pragnieniu,
Kiedy chce się triumfować,
Nic nie liczy się, wszystko czego chcę
To śpiewać i tańczyć.

Różnica jest tutaj
w moim obwodzie umysłu
Jestem gwiazdą stworzoną by błyszczeć

O, o, o mój sukces
o, o, o jest magnetyczny
o, o, o jest maksymalny 
W każdym miejscu i momencie
Będę błyszczeć.


Wykonania:

0 komentarze:

Prześlij komentarz