poniedziałek, 7 lipca 2014

[Violetta3] Gira mi cancion


Premiera 3 sezonu Violetty w Ameryce Łacińskiej odbędzie się 28 lipca. Jednak już 18 lipca wydany zostanie krążek promujący 3 sezon. Chcecie wiedzieć więcej na ten temat? Zapraszam do postu.


2 tygodnie temu w sieci pojawił się półtora minutowy fragment piosenki promującej 3 sezon pt. "En gira" (tł. W trasie).

\

 Mimo, że nie jest to cała piosenka ma już prawie 500 tysięcy wyświetleń.

Okładka nadchodzącej płyty wygląda następująco:


Główna bohaterka ubrana w białą sukienkę w kwiatowy wzór i różową kurtkę powala uśmiechem. 

"Gira mi cancion" bo taką nazwę nosi płyta to ostatni krążek w serialu. 

Jak wygląda tracklista?

1. En Gira - W trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać nasze światło
5. Ser Quien Soy - Być kim jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się powiedzieć żegnaj
9. Descubrí - Odkryłam/Odkryłem
10. Queen of the Dance Floor - Królowa parkietu
11. Underneath it All - Pod tym wszystkim
12. A Mi Lado - Przy moim boku
13. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca
Premiera już 18 lipca!

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz