piątek, 18 lipca 2014

[Violetta3] Pełne piosenki

Premiera 3 sezonu Violetty coraz bliżej. Lista piosenek jest już potwierdzona. Kilka godzin temu pisałam Wam, że mamy już pełną wersję piosenki "En gira". To jednak nie koniec.

Lista piosenek:

Amor en el Aire - Miłość w powietrzu 

Ta piosenka może nam kojarzyć się z pewnym zdjęciem. Po tytule możemy wnioskować, że dotyczy miłości. Pierwsze skojarzenie? Leonetta. Jak się okazało przypuszczenia są prawdziwe.


 

Supercreativa - Superkreatywna 

Po tytule większość sądziła, że to piosenka Ludmiły.  Okazuje się, że to nie prawda. Piosenkę wykona Violetta.

 

Ser Quien Soy - Być kim jestem 

Tytuł piosenki wskazuje, że to piosenka bardzo osobista. Opowiadająca o prawdziwym odzwierciedleniu osoby. Wykona ją Diego.

 

Encender Nuestra Luz - Rozpalać nasze światło

W 3 sezonie wyróżniona będzie np. Naty. Co mogło wskazywać, że dostanie swoją piosenkę, która opowiadać będzie o jej rozwoju. Jednak jedną z głównych wykonawców jest Francesca. W tle możemy usłyszeć także Cami.

 

Quiero - Chcę 

Tytuł nie podpowiada nam zbyt wiele. Moimi faworytami byli nowi bohaterowie. Okazało się, że piosenka należy do Ludmiły.

 

Rescata mi Corazon - Ratuj moje serce 

Kolejna piosenka o miłości. Może czeka nas jakieś rozstanie w serialu? Gdy poraz pierwszy przeczytałam tytuł pomyślałam, że dotyczyć będzie Leonetty. Jednak piosenkę śpiewa Federico. A może Ludmiła znowu zrobi coś przez co Federico będzie na nią zły?



 

Descubri - Odkryłam

Moje pierwsze skojarzenie? Piosenka Violetty! Nie pomyliłam się. Może Violetta odkryje coś ze swojego życia o czym nie wiedziała? A może odkryje prawdziwe wcielenie Leona? Jedno zdanie brzmi "Quiero cantar" (tł. "Chcę śpiewać"). Może Violetta aby zapomnieć o smutku pochłonie się w muzyce?


Aprendi a Decir Adios - Nauczyłam się powiedzieć żegnaj 

Przy tej piosence dla mnie wszystko było oczywiste. Piosenka Francesci napisana o miłości jej i Marco. Może dziewczyna postanowi zerwać z Marco aby nie cierpieć więcej? Ich miłość na początku była wspaniała. Jednak gdy pojawiła się Ana wszystko się miedzy nimi zepsuło.

 

Queen of the Dance Floor - Królowa parkietu 

Myślałam, że to piosenka Ludmił. Jednak bardzo się pomyliłam. Piosenkę śpiewają: Leon, Andres, Broduey, Maxi i Fede.

  

Underneath it All - Pod tym wszystkim 

Fragment tej piosenki Martina śpiewała podczas mini koncertu w Londynie.  Chodziły spekulacje, że to autorska piosenka Tini. Jak się okaząło, że piosenka napisana na potrzeby serialu. Może Violetta w 3 seoznie będzie miałą więcej problemów i załamań? Może będzie problem w miłości lub karierze i zastanowi się czy to ma sens?

 

A mi lado - Przy moim boku

Tytuł wskazuje, że to piosenka któejś z par. Jednak piosenkę zaśpiewają Violetta, Cami i Fran.



Friends 'till the End - Przyjaciele do końca

Tytuł jest oczywisty. To piosenka całej paczki ze Studio. Mimo zakończenia edukacji zawsze pozostaną przyjaciółmi. 




1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie płyta sezonu 3 !<333 Świetny post <3

    OdpowiedzUsuń