piątek, 1 maja 2015

[Streszczenie] Odcinek 61


Tytuł może Was nieco zdziwić, ale tak to prawda! Streszczenia wracają na naszego bloga. Cieszycie się? Mam nadzieję, że tak. Nie przedłużając zapraszam Was na streszczenie odcinka 61.


Odcinek zaczyna się pocałunkiem Violetty i Leona. Przerywa im jednak producent, który jest wściekły na Leona za zepsucie genialnego nagrania. Leon przeprasza i wychodzi z teatru. German i Angie próbują odwieść Jade od pomysłu zamknięcia studia, jednak ona nie słucha ich i próbuje postawić na swoje. Alex i Gery całują się, jednak przerywa im wejście Cami i Fran dyskutujących o pocałunku Vilu i Leona. Gery nie jest zadowolona gdy się o tym dowiaduje. Jest wściekła! Espacio personal kłócą się o występ na ślubie Nicolasa i Jade. Ludmiła rozmawia z Leną ale przerywa im Naty, która martwi się o siostrę. Naty gratuluje Naty rozwoju kariery. Angie i German próbują znaleźć sposób na uratowanie studia. German mówi Angie, że ich relacja była błędem. Angie wybucha złością i oznajmia Germanowi, że zostaje w Buenos Aires skoro dla niego był to błąd. Producent jest wściekły na wybryk Leona i rozmawia o tym z Pablo. On obiecuje mu, że to się już nie powtórzy. Producent gratuluje uczniom wielkiej pracy. Violetta otrzymuje telefon i przekazuje smutną wiadomość uczniom: Jade zamknęła studio. Violetta próbuje porozmawiać z Ludmiłą o Federico ale przerywa im Priscilla. Violetta opowiada jej o nagraniach. Priscilla prosi Vilu aby zostawiła ją samą z córką. Priscilla jest wściekła na córkę, że wróciła do studio. Vilu myśli o jej występie z Leonem i śpiewa "Underneath it all". W tym samym czasie do jej pokoju wchodzi Leon i dołącza do niej. Vilu pyta się Leona co się stało i dlaczego przyszedł do niej. Leon odpowiada, że muszą porozmawiać (całą rozmowę znajdziecie niżej). German myśli o Angie, jednak przerywa mu Priscilla. Vilu rozmawia z Fede i Olgą przy śniadaniu. Diego próbuje porozmawiać ze swoim ojcem jednak on jak zawsze go nie słucha. W studio zbierają się nauczyciele aby wspólnie porozmawiać z Jade. Bez skutku. Viola spotyka się z Fran i Cami, które próbują ją przekonać, że ona i Leon nie mogą być tylko przyjaciółmi. Leon w parku śpiewa "Amor en el aire" i spotyka Gery. Ten mówi jej, że są z Vilu tylko przyjaciółmi. Do domu Vilu przychodzi także Diego, który mówi Fran, że nie ma już siły rozmawiać ze swoim ojcem. Fran próbuje go uspokoić. Do domu Violetty przychodzi coraz więcej osób. Ma się tam odbyć spotkanie w sprawie zamknięcia studio. Violetta  rozmawia z Leonem (całą rozmowę znajdziecie poniżej). Do Naty dzwoni Lena. Reżyser teledysku chłopaków rozmawia z Cami. Vilu przytula Leona a w tym czasie do kuchni wchodzi Ludmiła, która gratuluje im powrotu do siebie. Do domu Violetta przychodzi Lena, która ma do ogłoszenia ważną informacje. U-mix postanowił rozwinąć jej karierę w Hiszpanii co wiąże się z jej powrotem do ojczyzny. Na pożegnanie wszyscy śpiewają "Esto no puede terminar". Angie ponownie próbuje porozmawiać z Jade. Ludmiła gratuluje Lenie sukcesu. Fede rozmawia z Ludmi o Priscilli.

Tłumaczenia rozmów:
1. Leon i producent

Producent: Co to ma znaczyć?  Leon, twoja część w piosence grupowej była bardzo dobra, ale to nie znaczy że możesz śpiewać też z Violettą.
Leon: Przepraszam.
Producent: Teraz idź, porozmawiamy później. A my przygotowujemy się. Nagrywamy jeszcze raz piosenkę Violetty. Ale teraz śpiewa sama.

2. Ludmiła, Federico i Violetta o Priscilli

F: Mogę wejść?
L: Nie.
F: Ludmiła nie odsuwaj się ode mnie. Wiem, że nie jest dobrze.
L: Federico czuje się dobrze. Czuje się dobrze.
F: Słyszałem twoją rozmowę z mamą. Kłóciłyście się.
L: Tak. Ja przez cały czas kłócę się z moją mamą. Ale dlaczego o to pytasz? Słyszałeś coś?
F: Olga mi powiedziała, że byłaś zamknięta w swoim pokoju, chociaż powinnaś w tym czasie nagrywać z nami DVD. Wiem, że chciałaś wziąć w tym udział i prawie się spóźniłaś.
L: Po co przyszedłeś?
F: Chcę znać prawdę. Priscilla cię zamknęła? Twoja mama to zrobiła? Ej, jestem z tobą. Nie martw się. Pomogę ci.
V: Ludmiła, co się stało?
L: Co? Nie, wszystko w porządku.
F: Nie, wcale nie jest w porządku. Violetta chce ci pomóc, powinnaś jej powiedzieć. Jestem pewny, że Priscilla zamknęła ją w pokoju. Proszę, powiedz nam prawdę. Jaka jest naprawdę twoja mama?
L: Moja mama jest najgorszą osobą na świecie jaką znam.
V: Jesteśmy tutaj z tobą aby ci pomóc. Myślę, że najlepiej powiedzieć o wszystkim mojemu tacie.
L: Nie, nic mu nie mów.
F: Nie Ludmiła! A jeśli twoja mama znowu cię zamknie? Musimy coś zrobić!
L: Nie! Moja mama już tego nie zrobi.
F: Ale mówiłaś, że twoja mama...
L: Dobrze, jest super! Zapomnijcie o tym co powiedziałam.
V: Chcemy ci pomóc.
L: Dobrze! Jeśli chcesz mi pomóc, to nie mów nic twojemu tacie. Zapomnijcie! Myślcie o czymś ważniejszym.
V: Ludmiła! Porozmawiajmy!
F: Zostaw ją! Zostaw ją! Mam wrażenie, że nie możemy nic zrobić.
V: Musimy coś zrobić!
F: Tak, powinniśmy jej bronić, ale Ludmiła nie powiedziała nam przed czym. Kiedy powiemy o tym twojemu tacie będzie tylko gorzej.
V: I co teraz?
F: Nie wiem. Ludmiła nie chce nam nic powiedzieć. Nigdy tego nie robiła. Powinniśmy ją zostawić w spokoju i czekać.

3. Violetta i Leon w jej domu

V: Dlaczego tu jesteś? Co się stało?
L: Przyszedłem bo musimy porozmawiać.
V: Tak.
L: Nie mogę przestać myśleć o tym co się stało?
V: Ja też nie mogę przestać o tym myśleć.
L: Ten pocałunek... to się po prostu stało.
V: Pożegnanie? Nie?
L: Nie. Więc... kim jesteśmy? Znowu parą?
V: Nie.
L: Nie.
V: Nie. Kim jesteśmy?
L: Przyjaciółmi.
V: Pewnie. Przyjaciółmi.
L: Lepszymi niż kiedykolwiek. Bardzo dobrymi przyjaciółmi.
V: Tak.
L: To dlatego, że...
V: Że kiedy wrócimy kiedyś do siebie to wszystko zniszczymy.
L: Patrząc na to w ten sposób, to tak. No to odzyskajmy to. Tą przyjaźń.
V: Tęsknię za tobą, ja... tęsknię za tobą. I dlatego jestem gotowa to zrobić.
L: Tak, ja też. Ja też tęsknię za tobą. Ja... tęskniłem za tobą. Nie wiem. Nie chce. Nie chce cię stracić.
V: A ja ciebie. 
L: Chcę jak najlepiej.
V: Dobrze. Jesteśmy przyjaciółmi. Prawdziwymi przyjaciółmi.
L: Przyjaciele. Dobrze, już idę.
V: Cześć.



Jak podoba Wam się streszczenie? Cieszycie się z ich powrotu?

3 komentarze:

  1. Super ,że streszczenia znowu są :) Dziękuje że dodajesz ,napewno wkładasz w to dużo czasu i pracy także dziękuje dzięki tobie mogę to zrozumieć :) Pozdrawiam i czekam na kolejne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście bardzo się cieszę! :))) Bardzo dziękuję za poświęcony dla nas czas! ^.^ czekam na następne ^^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście bardzo się cieszę! :))) Bardzo dziękuję za poświęcony dla nas czas! ^.^ czekam na następne ^^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń