niedziela, 3 maja 2015

[Streszczenie] Odcinek 62


Tak jak obiecałam! Przychodzę do Was z kolejnym streszczeniem. Dziś zapraszam Was na 62 odcinek 3 sezonu Violetty. Co czeka nas w tym odcinku?


Violetta i Federico nadal próbują pomóc Ludmile. Ta jednak nadal nie daje się przekonać. Reżyser teledysku chłopaków próbuje umówić się z Cami, jednak w tym momencie pojawia się Broduey zazdrosny o dziewczynę. Violetta rozmawia ze swoim ojcem o zamknięciu studio. Alex próbuje przekonać Jade do ponownego otwarcia studio. Zespół chłopaków nadal ćwiczy swoje piosenki. Diego i Fran rozmawiają o Gregorio, który jest za zamknięciem studio. Całą rozmowę słyszy on sam. Gregorio nie może uwierzyć, że jego syn ma takie złe zdanie o nim. Zespół otrzymuje wiadomość, że ich DVD bardzo spodobało się zarządowi wytwórni. Leon i Violetta nadal nie mogą przestać myśleć o wspólnym występie. Na odległość oboje piszą taką samą piosenkę. Oboje dzwonią do siebie w tym samym momencie. W domu Violetty zbiera się Fran, Cami, Ludmi i Naty. Ludmiła śpiewa "Quiero". Do domu przychodzą także chłopaki na umówione spotkanie. Tymczasem w studio nauczyciele nadal próbują przkonać Jade do zmiany decyzji. Violetta prezentuje przed kolegami piosenkę "Underneath it all". W tym samym czasie do Diego dzwoni Gregorio. Między nimi znów odbywa się kłótnia. Angie i German przekazują uczniom wiadomość, że studio jeszcze nie zostanie otwarte. Angie i Ramallo ustalają szczegóły lekcji śpiewu. Uczniowie ze studio wspólnie wykonują piosenkę "En gira". Do domu przychodzi Priscilla, która jest wściekła na obecność uczniów w jej domu. Wyprasza wszystkich z domu. Broduey i Camila godzą się. Leon i Violetta rozmawiają o zachowaniu Priscilli i Ludmiły. Angie zaczyna lekcje śpiewu z Ramallo. Śledzi ich Olga, która robi Ramallo scenę zazdrości. Olga myśli, że Ramallo zakochał się w Angie. Diego i Fran zapisują Gregorio do psychologa. Chcą mu pomóc. Cami przyjmuje propozycje reżysera. W garażu Leona zbierają się chłopaki, ponieważ zarząd ma do ogłoszenia ważną informację. Leon prosi Violettę aby była tam z nim. Okazuje się, że ludzie ze studio nie mogą wystąpić na DVD. Leon mówi im, że jeśli uczniowie studia nie wystąpią na DVD oni zrywają umowę.

Tłumaczenie rozmów:

1. Leon i Violetta przez telefon

V: Leon
L: Violetta
V: Leon, nie mogę...Nie uwierzysz w to, dzwoniłam do ciebie ale byłeś niedostępny.
L: Poważnie? To dziwne...
V: Tak. Komponowałam i...
L: Komponowałaś?
V: Tak, a dlaczego?
L: Ja też.
V: To znaczy, że komponowaliśmy w tym samym czasie.
L: Tak. Komponowałem i myślałem o tobie.
V: Ja. Ja też i cieszę się, że możemy tak rozmawiać. Nie mogę uwierzyć.
L: Ja... Tęskniłem za rozmawianiem w ten sposób.
V: Mówmy zawsze sobie wszystko. Potrzebuje Cię, Leon.
L: Więc, jestem tutaj jeśli czegoś potrzebujesz.
V: Jasne. To jasne, ponieważ jesteśmy przyjaciółmi na zawsze, prawda?
L: Przyjaciele na zawsze.
V: Idę spać, a jutro pokażę ci piosenkę którą komponuje, dobrze?
L: Dobrze, ja też. Postaraj się odpocząć.
V: Ty też.

Cały odcinek obejrzycie poniżej:



Jak podobał Wam się kolejny odcinek?

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wspaniałe tłumaczenie ♡ bardzo się przydaje, w końcu wiem co się dzieje ♥

    OdpowiedzUsuń