niedziela, 31 maja 2015

Tini i Peter Znowu Razem!


Jeszcze jakiś czas temu pisałam o ich rozstaniu a teraz znowu są razem! Nie tak dawno temu osiemnastolatka mówiła, że to już definitywny koniec i do siebie nie wrócą, ale coś jednak się zmieniło i zapewne po długich przemyśleniach do siebie wrócili. Nikt się tego nie spodziewał  i Internet wprost oszalał zasypując ich pytaniami czy to na pewno prawda. Tą gigantyczną burzę wywołały zdjęcia z nad basenu, więc jeśli chcesz je zobaczyć czytaj dalej!

Jak zaczeły się spekulacje?
A wszystko zaczęło się na koncercie w Ekwadorze. Para została przyłapana tam razem, a fani szybko zrobili im zdjęcia które okrążyły już zapewne cały glob wywołując duże spekulacje: Czy oni do siebie wrócili? Wszyscy tłumaczyli to sobie, że po prostu są przyjaciółmi i razem wybrali się na koncert leczy niedługo później pojawiły się zdjęcia z nad hotelowego basenu gdzie nie wyglądają na zwykłych przyjaciół a na kogoś więcej...

Zdjęcie z koncertu:


Basen:


(Przepraszam za jakość, ale tylko takie można znaleść w Internecie)

Oficjalne Potwierdzenie?
Jeśli któs czytał biografię Tini wie, że jedną z jej najlepszych przyjaciółek jest Caro Gil, która jest dość aktywna na Twitterze i odpisuje na każdą wiadomość i chętnie odpowiada na pytania nawet te na temat Martiny i jej znajomych. Co do zdjęć nie możemy być pewni, iż dużo z nich to może być fotomontaż. Proszę to brać z poprawką i nie ekscytować się tym za bardzo, bo może to być zwykłe kłamstwo!


Tłumaczenie: 
Cześć Caro! Mam do ciebie bardzo ważne pytanie które niepokoi wszystkie Tinistas. Czy Peter i Tini są razem?
Tak.
Naprawdę są razem? Czy ona jest z nim szczęśliwa?
Tak oczywiście!


Moja Opinia
Jeśli mam być szczera to nie jestem wielką fanką Petera i ich związku, ale jeśli Tini jest z nim szczęśliwa to z jakiego powodu nie mieliby być razem? Dziewczyna sama przyznała w jednym z wywiadów, że podkochiwała się w nim za nim jeszcze była sławna, a teraz są razem i daje jej to szczęście, więc sądze, że powinniśmy go szanować i zakceptować fakt, że są razem! To oni decydują z kim są i będą w przyszłości, a więc nie nam ich oceniać.

Co sądzicie o tej relacji? Lubicie Petera?



5 komentarzy:

  1. Hej przepraszam ale to zdjęcie ze snapchata to jest na Snapie któregoś z nich? Jeśli to konto Kogoś z obsady to padasz mi nazwę? :) <3 prodzę o odpowiedŹ ! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, bo zdjęcie krążyło po Twitterze i stąd je posiadam. :)

      Usuń
    2. A okey No spk ;) <3

      Usuń
  2. Zapraszam serdecznie na mojego nowego bloga, poświęconego serialowi "Dziewczyna poznaje świat!" http://dziewczynapoznajeswiat.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie przepadam za Peter'em . Ale jestem wielką fanka Tini i skoro ona jest z nim szczęśliwa to nie mam nic przeciwko temu związkowi :) + POZDROWIENIA dla całej redakcji <3

    OdpowiedzUsuń