czwartek, 26 marca 2015

HOLA AMIGOS!!!



Cześć kochani V-lovers bardzo chciałabym żebyście mnie poznali, dostałam się na okres próbny do tego bloga i chciałabym coś krótko i zwięźle opowiedzieć o sobie.

.
O MNIE!
Jestem Marysia. Mam 11 lat. Mieszkam w województwie Podkarpackim. Interesuję się głównie językami takimi jak : Hiszpański, Niemiecki i Angielski. Lubię robić swoje własne kolaże, słuchać muzyki, tańczyć śpiewać i rysować to moje największe pasje. Ale najbardziej w przyszłości chciałabym zostać tłumaczką języków. Z angielskim moja historia zaczęła się już od pierwszej klasy już wtedy uczyliśmy się kolorów i wielu innych prostych słówek. Hiszpański i Niemiecki zaczerpnęłam od siostry bardzo mnie zaciekawiły i zaczęłam się ich uczyć.Poza tym lubię również czytać książki i podróżować.

VIOLETTA
Moja historia z Violettą zaczęła się prawie od pierwszych odcinków w pierwszej chwili myślałam że będzie to kolejny głupi serial Disneya lecz potem przekonałam się do niego i zaczęłam oglądać odcinki ale nie kochałam go tak jak kocham teraz. Czasem oglądałam czasem nie dopiero potem pooglądałam wszystkie odcinki od początku pierwszego sezonu i okazał się on bardzo ciekawy. Pierwszy sezon Violetty był dla mnie dość dużym zaskoczeniem ponieważ zawsze myślałam że będzie on nudny i banalny lecz potem przekonałam się do niego tak bardzo że pooglądałam każdy odcinek każdego sezonu po tysiące razy zaczęłam się coraz bardziej interesować aktorami, oglądać ich koncerty i śledzić blogi o nich aż do teraz mi to zostało Violetta okazała się na prawdę wielką przygodą.

DISNEY
Disneya znam bardzo dobrze już od małego dziecka oglądałam przeróżne bajki jak i filmy i oglądam do teraz ponieważ uważam że mają one szczególną wartość. Disney miał i ma wiele swoich hitów filmowych które ciągle oglądam jednakże moim ulubionym serialem z tej produkcji jest oczywiście Violetta.
 

JAKĄ ROLĘ CHCIAŁABYM PEŁNIĆ NA BLOGU

Jeżeli chodzi o to co chciałabym robić dla was na blogu to bardzo chciałabym tłumaczyć bo jak wam już wspominałam uczę się języków i mogłabym to robić bo umiałabym sobie z tym poradzić. Oprócz tłumaczeń pisałabym też inne posty związane z serialem ale i z Disneyem.

~Marysia

1 komentarz: