wtorek, 17 marca 2015

Pobyt w Holandii i Francji



 We Francji trasa koncertowa dobiegła już końca. Kolejny przystanek to Amsterdam - stolica Holandii. Aktualnie obada znajduje się w Belgii, ale o tym już niedługo. W rozwinięciu posta głównie zobaczycie parę zdjęć z pobytu w Holandii i Francji.

Na początek chciałbym podziękować Roksanie, za przyjęcie mnie na bloga już na stałe. Jest to dla mnie duża radość i ciesze się, że mogę tu blogować, bo sprawia mi to naprawdę wielką radość. Na początek jeszcze parę zdjęć Tini z pobytu w Marsylii (Francja) i reszty przyjaciół w Disneylandzie.

Marsylia

 

  

 

Francja (Wieża Eiffla)
 



 Disneyland





Poniższe zdjęcie jest fotką grupową, ale nie ma na niej Cande i Rugge. Paryż to przecież miasto zakochanych...


Holandia










Co myślicie o pobycie aktorów we Francji i Holandii?



9 komentarzy:

  1. MAM MAŁE PYTANKA CO DO KONKURSU :) Czy jeśli chciałabym wystąpić w np. 2 serialach to mogę napisać o obydwu? Czy tylko o jednym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pytanie skieruj do Roksany, bo to ona jest organizatorem tego konkursu.

      Usuń
    2. Możesz napisać o dwóch. ;)

      Usuń
    3. Ok :) to super ;) jeśli dostaniesz moją pracę możesz mi wysłać maila z potwierdzeniem, że doszedł? Bo chciałbym mieć pewność, że go dostałaś :D prace wyślę dzisiaj około 12 :)

      Usuń
    4. Pewnie, wyślę ci maila :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń