poniedziałek, 2 marca 2015

Nowa redaktorka bloga

 Cześć mam na imię Paulina i mam 12 lat. Na początku chciałabym podziękować redaktorce tego bloga, że dała mi szansę, na razie jestem tu na okresie próbnym(przez tydzień).
 Chodzę do 6 klasy i kocham śpiewać, uwielbiam serial "Violetta". Pokochałam go od kiedy zobaczyłam pierwszy odcinek! Mój ulubiony kolor to fioletowy. Oprócz śpiewania i oglądania "Violetty" lubie piec i gotować. To tak trochę u mnie :).

 To na tyle, mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej, jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcje o mnie pytania piszcie w komentarzach.

 

5 komentarzy:

  1. Ale super też mam 12 lat. A zajmowałabyś się tłumaczeniami bo ostatnie bylo miesiac temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o posty i tweety gwiazd?

      Usuń
    2. nie, chodzi jej o tłumaczenie odcinków z hiszpańskiego na polski

      Usuń
    3. Ja jestem na okresie próbnym, a jeżeli zostałabym tu na dłużej to tłumaczyłabym posty gwiazd np.Lodo Comello w języku angielskiem.

      Usuń