niedziela, 22 marca 2015

URODZINOWY KONKURS - AKTUALIZACJA

Nagrody mogą się nie znacznie różnić od przedstawionych na zdjęciu.
Z okazji urodzin bloga przychodzę dziś do Was z urodzinowym konkursem. Chcę Wam jakoś podziękować za wszystko i pomyślałam, że konkurs będzie idealnym podziękowaniem.
AKTUALIZACJA
Przedłużam czas trwania konkursu o tydzień (ostateczny czas do 28 marca). Wyniki podam kilka dni po Violetta Live.

Zadanie konkursowe brzmi...
Napisz w jakim filmie/serialu Disneya chciałbyś/chciałabyś zagrać, dlaczego i w jaką rolę chcesz się wcielić.

Wydaje mi się, że zadanie konkursowe jest łatwe i każdy może na nie odpowiedzieć. Swoje odpowiedzi przysyłajcie na mojego maila roksana723@gmail.com, w tytule wpiszcie "konkurs". Na wasze zgłoszenia czekam do 21 marca do godziny 23:59.

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest blog Violetta&Disney. 
2. Sponsorem nagród jest The Walt Disney Company Polska.
3. Konkurs trwa od 14 marca do 21 marca do godziny 23:59.
4. Prace konkursowe należy przesyłać na maila roksana723@gmail.com
5. Prace nadesłane po określonym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Wyniki konkursu pojawią się najpóźniej tydzień po zakończeniu konkursu.
7. Zgłaszając się do konkursu należy się liczyć, że w razie wygranej koniecznie będzie podanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu). Twoje dane nie będą upubliczniane.
8. Aby wziąć udział w konkursie należy być obserwatorem tego bloga. 
9. Jeśli twoja praca będzie skopiowana z internetu automatycznie zostajesz zdyskwalifikowany z konkursu. 

Przejdźmy zatem do nagród w tym konkursie. Tym razem wygrywają 3 osoby, a prace które będą równie dobre przydzielę nagrodę pocieszenia. 

1 miejsce - przepiśnik MINNIE, DVD Oz Wielki i potężny, teczka miękka Violetta
2 miejsce - okrągłe puzzle Violetta, perfumy Violetta, teczka miękka Violetta
3 miejsce - teczka sztywna księżniczki Disneya, teczka miękka Violetta
Nagrody pocieszenia - teczka miękka Violetta

Powodzenia!

17 komentarzy:

  1. Beznadziejne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci sie nie podobają to nie bierz udzialu.

      Usuń
  2. Na 100% wezmę udział! :)
    PS. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było :( ale wróciłam :D napewno wezmę udział ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy sie że do nas wróciłaś! :) Życzymy powodzenia w konkursie.

      Usuń
  4. super nagrody, wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można wysłać dwie prace ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam przed chwilą z maila: kama123ba... Doszło ? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę Was, abyście przyjęli moją pracę! Ona została wysłana z e-maila: ,,juliawachala...''. Bardzo proszę! Spóźniłam się zaledwie o parę minut po czasie, a bardzo chciałabym wziąć udział w Waszym konkursie. Moim powodem spóźnienia, było to, że czytałam pewien ciekawy post na Waszym blogu i po prostu... zaczytałam się. :( Proszę! :)
    Dajcie mi jak najszybszą odpowiedź... proszę! :(
    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin to termin. Poza tym serio ? Jeszcze o północy siedziałaś przed kompem ? Jesteś mocno dziwna i jeszcze tak prosisz.. jak zbity pies ..

      Usuń
    2. Termin konkursu został przedłużony o tydzień.

      Usuń
    3. +Anonimowy Słuchaj, powiem Ci tylko tyle... nie wtrącaj się w nie swoje sprawy. Zależało mi na tym konkursie, więc się nie poddałam. I tyle! :/

      Usuń
    4. +Roksana Tinistas Aha, dziękuję. Teraz to zobaczyłam. :) :) Jeszcze raz dziękuję. :)
      Pozdrawiam, Julia

      Usuń
    5. Dlaczego jej dziękujesz ? Nie przedłużyła tego specjalnie dla Ciebie. Poza tym co z tego, że zależało Ci na tym konkursie skoro sama pisałaś, że o północy czytałaś jakiś post -_-

      Usuń