sobota, 14 marca 2015

Pierwsze urodziny bloga - kilka słów

Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! A kto? NASZ BLOG! Tak! Dokładnie rok temu opublikowałam swój pierwszy post na tym blogu. Nie mogę uwierzyć, że minął już rok. Ten czas był dla mnie bardzo wyjątkowy. Mimo, że miałam czasami małe potknięcia to nic nie powstrzymało mnie przed dalszym prowadzeniem bloga. Przez ten rok napisaliśmy dla Was prawie 600 postów co jest dla mnie niewyobrażalną liczbą. Wszystko dla Was! Nasz blog został wyświetlony prawie 300 tysięcy razy! Jesteście niesamowici, kto wie? Może za rok będę Wam dziękować za milion wyświetleń? :) Przez ten rok na naszym blogu pojawiło się kilka osób, jednak dla nas wszystkich najbardziej w pamięci zapadła Mystery Op. Dziewczyna dzięki której mogliśmy czytać streszczenia nowych odcinków Violetty. Niestety Mystery postanowiła odejść. Nie musicie wiedzieć dlaczego tak się stało. Mam nadzieję, że Olga kiedyś do nas wróci i dalej będziemy razem współpracować. Olga, bardzo ci dziękuję za ten cały czas który poświęciłaś dla mnie i dla bloga. Jestem ci bardzo wdzięczna za całą pomoc i serce które włożyłaś w tego bloga. Bez Ciebie nie jest już ten sam blog i mam nadzieję, że kiedyś wrócisz do naszej redakcji!

Zostając jeszcze przy temacie Olgi. Kiedy poinformowałam  Was o jej odejściu wywołała się burza. Piszecie, że nie damy rady bez niej, że jeśli kogoś nie znajdziemy to nasz blog upadnie. Proszę Was nie piszcie takich rzeczy. Jak na razie radzimy sobie bardzo dobrze. Nabór cały czas trwa, więc jeśli ktoś zechce do nas dołączyć to zapraszam. Musicie wiedzieć, że robię wszystko żebyście byli zadowoleni. Wiem, że zależy Wam na streszczeniach. Gdyby nie fakt, że pracuje nad wyjątkową niespodzianką dla Was streszczenia pojawiałyby się regularnie. Niestety ale to pochłania większość mojego czasu. Ja nie jestem robotem i muszę czasami odpoczywać. Jednak z okazji urodzin bloga, mogę Wam powiedzieć że streszczenia będą! Nie wiem czy jutro czy za tydzień. I nie pytajcie mnie o to. Będą kiedy będą. Mam nadzieję, że to Was cieszy.

Chciałabym Wam podziękować za każde wyświetlenie, za każdy komentarz, za każdą wiadomość, za każde miłe słowa, za WSZYSTKO! Jestem Wam bardzo wdzięczna, bez Was nie byłoby tego bloga. To dzięki Wam to wszystko jest. DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ!

2 komentarze:

  1. to my dziękujemy jesteś wspaniała tak jak ten blog i dzękujemy za streszczenia <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń