poniedziałek, 5 stycznia 2015

Candelaria dobiła 2 milionów!

Z każdym dniem sława katorów z obsady naszego ulubionego serialu rośnie. Fani zarzucają ich wiadomościami i różnego rodzaju pytaniami poprzez konta społecznościowe. Każdy like czy kolejny obserwator to powód do radości dla naszych ulubieńców. Tym razem Candelaria ma co świętować!


Cande na swoim koncie facebook zdobyła niesamowitą liczbę like i dołączyła do przyjaciół, którym już udało się przekroczyć szczęśliwe 2 miliony polubień.
Dziewczyna znana jest z roli Cami, która od samego początku serialu jest szaloną i bardzo pewną siebie przyjaciółką tytułowej Violetty. Oprócz tego rudowłosa jest bardzo aktywna w sieci. Jej kanał na youtube aż kipi od wyświetleń, a na Fans World TV ma nawet własny program, na którym regularnie pojawiają się profesjonalne montaże.
Oprócz wielkiego talentu i urody jej liczbę like ostatnio mógł powiększyć związek z przystojnym Włochem. Ruggero Pasquarelli to jej kolega z plany, który wciela się postać Federico. Chyba powinna zajść pewna poprawka albowiem od pewnego czasu ich koleżeństwo przerodziło się w związek i dwójka aktorów jest teraz szczęśliwa u swojego boku.
Jakkolwiek udało jej się zdobyć tą liczbę polubień to należą jej się najszczersze gratulacje od fanów, których w Polsce ma całą masę.


Oto przykłady gratulacji jakie możecie jej złożyć.

Te felicito. Polonia te ama! - Gratuluję ci. Polska cię kocha!

Felicitaciones por 2 miliones fans en tu Facebook. - Gratulacje za 2 miliony fanów na twoim facebook`u.

Hiciste un exelente trabajo. Estamos contigo! - Wykonałaś świetną robotę! Jesteśmy z tobą.

Te felicito mucho. Mil besos desde Polonia! - Bardzo ci gratuluję. Tysiąc całusów z Polski.

Ojala que vas a tener mas miliones! - Miejmy nadzieję, że będziesz mieć więcej milionów!

Oprócz Candlearii swoje konta mają też inni członkowie obsady. Zobaczmy ile polubień posiada reszta ekipy!


Martina Stoessel - 2,9 miliona
Lodovica Comello - 2,7 miliona
Ruggero Paswuareli - 2,3 miliona
Candelaria Molfese - 2,0 miliona


Clara Alonso - 1,4 miliona
Jorge Blanco - 1,2 miliona
Alba Rico Navarro - 1,2 miliona
Facundo Gambande - 1,2 miliona
Diego Dominguez - 1,0 miliona


Pablo Espinosa - 716 tysięcy
Samuel Nacimento - 259 tysięcy
Xabiani Ponce De Leon - 21 tysięcy
Nicolas Garnier - 7 tysięcy 

Pogratulujecie Argentynce? 

10 komentarzy:

  1. do kiedy jest przerwa w odcinkach violetty po polsku ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuacja powtórek leci już od dzisiaj.
      Nowe odcinki natomiast zobaczymy już 19 stycznia :)

      Usuń
    2. dziena nie moge się już doczekać

      Usuń
  2. Cześć. Na jednym z kanałów, które obserwuję na Yt hest dodany filmik co będzie się działo w bardzo wielkim skrócie. Mogłabyś to przetłumaczyć ? :**
    Link : https://www.youtube.com/watch?v=lkf92HDYwLo
    Mam nadzieje, ze spełnisz moją prośbę, bo ja kaleczę jeszcze hiszpański ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania

      Usuń
    2. Tak ja też sie dołączam do prośby i pytania ;) z tego co widziałam zapowiada się ciekawie ale tylko tak przypuszczam bo nic nie zrozumiałam ;) :/
      Proszę przetłumaczcie, jeśli będziecie miały czas :) PROSZĘ :)

      Usuń
    3. A wg jak zobaczyłam zapowiedź 61 odcinka to myslałam, ze Leon nie może zapomnieć o tym, ze Vilu była Roxy, a teraz nie wiem, czy chodzi o to, że sie całowali czy chodzi i Roxy. ;-;.

      Usuń
    4. Niewiem jak wy ale przeczuwam ze ta piosenka i pocałunek ich pogodził bo przecież przed descub oni byli juz razem a w zapowiedzi kolejnych odcinków o których mowa to śpiewają tom piosenkę roxy RAZEM a przecież gdyby Leona to bolało i wgl to by jej z Viola nie śpiewał !! Leonetta 4ever

      Usuń
  3. Cześć. Mam pytanko, czy ktoś z was idzie na koncert Violetty wraz ze spotkaniem obsady? Ja niestety nie mogę iść na ten koncert, bo mam wtedy obóz taneczno-akrobatyczny wraz ze śpiewaniem. Bardzo chciałabym spotkać tych ludzi poza sceną, a najbardziej zdobyć ich autografy, a przy najmniej niektórych z nich. czy ktoś mógłby mi pomóc i zdobyć dla mnie te autografy?
    Jeśli ktoś się zdecyduje proszę o kontakt na maila: martyna.kania@opoczta.pl
    Z góry dziękuję
    PS. Osoba, która mi pomoże oczywiście zostanie przeze mnie wynagrodzona

    OdpowiedzUsuń