piątek, 9 stycznia 2015

[Piosenka] Descubri

Nasz fioletowa nowela jest bogata w różne piosenki dzięki akcji, która toczy się w szkole muzycznej. Z tego też powody na sklepowych półkach można znaleźć płyty, a poprzez internet kupić bilety na trasę koncertową! O czym jest omawiana dzisiaj piosenka?


Utwór ten od razu podbił serca V-lovers. Jeszcze więcej osób, a zwłaszcza fanów Leonetty przekonało się o tym po obejrzeniu 60 odcinka ostatniego sezonu! Posłuchajmy tej piosenki!


Descubri

Descubri sobre mi espejo
Que hay mas
Que el reflejo que me da
No hay manera de esconderlo
No hay razón
Que le gane al corazon

Descubri que existe el miedo
Y note
Que no me deja sonar
Y hoy tal vez sea el momento extacto
Para saltar tomados
De la mano
Y un minuto mas
Se que puedo sonar

Quiero cantar
Decreto el sueno real
Se que podemos confiar
Y nada noc detendra

Hoy quiero cantar
Y el miedo no volvera
Porque mi angel guardian
Sabra el camino a tomar

Descubri que el sentimiento
Es una luz
Que no puedes apagar
Y la vida es cómo un cuento
Y el amor
Siempre gana sobre el mal
Y hoy tal vez sea el momento extacto
Para saltar tomados
De la mano
Y un minuto mas
Se que puedo sonar

Quiero cantar
Decreto el sueno real
Se que podemos confiar
Y nada noc detendra

Hoy quiero cantar
Y el miedo no volvera
Porque mi angel guardian
Sabra el camino a tomar

Hoy quiero cantar
Decreto el sueno real
Se que podemos confiar
Y nada noc detendra

Hoy quiero cantar
Y el miedo no volvera
Porque mi angel guardian
Sabra el camino a tomar


Odkryłam

Odkryłam w moim lustrze
Że jest coś więcej
Co daje mi odbicie
Nie ma sposobu, aby to ukryć
Nie ma powodu
Aby zdobyć serce

Odkryłam, że istnieje strach
I zanotowałam
Że nie powstrzyma mnie od marzenia.
Dzisiaj też może być odpowiedni moment
Aby przejść trzymając się za ręce
I minuta więcej
Wiem, że mogę marzyć

Chcę śpiewać
Rządzić prawdziwym marzeniem
Wiem, ze możemy ufać
Y nic nas nie zatrzyma

Dziś chcę śpiewać
Y strach nie powróci
Ponieważ mój Anioł Stróż
Zna drogę do podjęcia

Odkryłam, że uczucie
Jest światłem
Którego nie możesz zgasić
I życie jest jak historia
I miłość
Zawsze zwycięża nad złem
Dzisiaj też może być odpowiedni moment
Aby przejść trzymając się za ręce
I minuta więcej
Wiem, że mogę marzyć

Chcę śpiewać
Rządzić prawdziwym marzeniem
Wiem, ze możemy ufać
Y nic nas nie zatrzyma

Dziś chcę śpiewać
Y strach nie powróci
Ponieważ mój Anioł Stróż
Zna drogę do podjęcia

Dzisiaj chcę śpiewać
Rządzić prawdziwym marzeniem
Wiem, ze możemy ufać
Y nic nas nie zatrzyma

Dziś chcę śpiewać
Y strach nie powróci
Ponieważ mój Anioł Stróż
Zna drogę do podjęcia


Piosenka ma bardzo mocne przesłanie. Po przeczytaniu tłumaczenia dowiadujemy się dlaczego właśnie w tej piosence usłyszeliśmy Leona i Violettę śpiewających razem i z miłością, którą do siebie czują. Mnie osobiście najbardziej urzekło zdanie "Uczucie jest światłem, którego nie możesz zgasić" Tutaj okazuje się ono niezaprzeczalną prawdą.

Lubicie tą piosenkę?

36 komentarzy:

  1. Podoba mi się jak będzie więcej zapowiedzi 61 odc to dajcie link

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm boska :D
    czy w ten poniedziałek zaczynają się odcinki polskie jak i hiszpańskie violetty??

    OdpowiedzUsuń
  3. Wie ktoś może jak to jest jak Justyna bojczuk wystąpiła w violecie a dubbinguje juz postać to kto będzie Matylda dubingowac xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna! Idealnie pasuje do tego momentu i ich sytuacji. Jak dla mnie jest to ich piosenka, czyli:
    Podemos
    Nuestro camino
    Amore en el aire
    Descubri
    No i ta która się nie pojawiła jeszcze "Me diste allas" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kad kad wiesz ze ta piosenka która wymieniłam jako ostatnia bedzie w fiolettowej ??

      Usuń
  5. W 61 odcinku mogłybyście przetłumaczyć rozmowę fedmili w pokoju ludmily potem przychodzi viola. Ta scena dzieje się pod koniec odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  6. przetłumaczycie dziś leonettę w 61 odcinku???

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka jest taka... nudna. Przynajmniej mi się taka wydaje. Mnie osobiście historia Leonetty najmniej interesuje. Przetłumaczycie odcinek 61? Prooooooszę♥ Czekaliśmy na niego aż miesiąc! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetlumaczcie rozmowe Fedemiły i to co mówiła Priscilla do Ludmily, wtedy kiedy Federico wszedł po nich do kuchni?

    OdpowiedzUsuń
  9. przetłumaczcie leonettę w 61 odcinku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy 61 odc. fioletu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przetłumaczcie rozowę fedemili w pokoju ludmiły proszetak ich kocham

    OdpowiedzUsuń
  12. Przetłumaczcie Fedemiłke, błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy te tlumaczenie ?????

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak narazie blogerki nie odpowiadaja a kilkanascie minut 62 odcinek

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje że przed 22 będzie ten tłumacz lub przed 23 najpóźniej. Cieszmy się że wogule będzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lecą sb z nami. Wiadomo obowiązki obowiazkami ale sie zobowiazaly ze wczoraj to wczoraj a do dziś nie ma

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosz dajcie mi tłumaczenie rozmowy Fedemiły ;cc

    OdpowiedzUsuń
  18. O jeju, jeżeli macie jakiś problem to przetłumaczcie sobie sami. Tłumaczenie wcale nie zajmuje pięciu minut ... a jeżeli przetłumaczą coś z błędem to będziecie mieć pretensje o to, że wprowadzili was w błąd. Nie dość, że dziewczyny się starają dokładnie przetlumaczyć, żebyśmy nie musieli czekać na odcinki w polsce to jeszcze macie pretensje ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłyby chociaż coś napisać

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czemu milcza zawsze cos napisały a tym razem cisza, a przedewszystkim od piatku nie aktualizuja bloga ciekawe co sie stalo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na jakim kanale na YT mozna najwcześniej oglądać Violette pomozcie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy to streszczenie czekam 2 dni nie żebym się czepiała jestem wdzieczna zz te tłumaczenia tylko chce znać całą rozmowę fedemili.

    OdpowiedzUsuń
  24. Własnie dziwne gdzie jest tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe co się stało...przecież zawsze dziewczyny odpowiadały na komentarze, a tu nagle taka cisza...

    OdpowiedzUsuń
  26. leonetta zostala przyjaciolmi :((

    OdpowiedzUsuń
  27. wejdźcie na ich aska

    OdpowiedzUsuń
  28. http://ask.fm/ViolettaPolskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  29. A co sie stało na tym asku bo niechce mi sie załadowac

    OdpowiedzUsuń