poniedziałek, 19 stycznia 2015

R5 w 3 sezonie Violetty!

 

R5 to zespół, który na pewno dobrze znacie. W skład zespołu wchodzi Ross Lynch (znany z serialu Austin&Ally), jego trójka rodzeństwa oraz ich przyjaciel. Co jednak ma wspólnego ten zespół z fioletową telenowelą? Okazuje sie, że bardzo dużo! 


Już jakiś czas temu pojawiły sie zdjęcia z planu Violetty na których znajdują sie także R5.








Podejrzewam, że będzie to epizod podobny do Rock Bones, którzy pojawili sie na kilka odcinków w serialu we wszystkich trzech sezonach.


W serialu zaprezentują piosenkę "Heart Made Up On You". Potwierdziła to sama Tini Stoessel, wrzucając na Instagram filmik z planu, który jednak szybko usunęła. 

R5 pojawi sie w 69 odcinku Violetty. W Argentynie wypada to na 22 stycznia. Na odcinki z udziałem R5 będziemy musieli jeszcze poczekać.


Cieszycie się z epizodu R5 w Violetcie? 

7 komentarzy:

  1. Dodajecie inne rzeczy a co ze streszczeniami?! Skoro nie miacie czasu7 na to by zrobic streszczenia co ja rozumiem.. a na dodawanie innych rzeczy macie czas. Sorry ale jak dla mnie to troche dziwne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, że dopóki nie wróci Mystery Op streszczeń nie będzie. Sama nie dam rady.

      Usuń
    2. masakra nie mogę znieść takich ludzi jak ty! zamknij się lepiej i nic nie komentuj!

      Usuń
    3. dotyczy anonima wyżej!

      Usuń
    4. Dobrze że dopisałeś/aś. Bo myślałabym ze to do mnie.

      Usuń
  2. Zgadzam się z anonimkiem na górze, na inne rzeczy masz czas, ale na streszczenia nie to po pierwsze, a po drugie Mystery Op odwala za Ciebie calą robotę ty w ogóle nie wchodzisz na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego, że na bloga poświęcam każdą wolną chwilę. Mystery Op dołączyła do nas nie dawno, przez większość czasu byłam tu sama. Mystery bardzo mi pomaga, za co jestem jej wdzięczna. Teraz kiedy jej nie ma, zostałam tu sama, doszły mi do tego problemy rodzinne przez co ciężko mi pogodzić kilka spraw. Pisałam już, że powoli będę coraz częściej na blogu, jednak za nim to nastąpi minie trochę czasu. Zrozumcie w końcu, że mój hiszpański nie jest na tyle dobry, żeby robić samej streszczenia. Muszę czekać na Mystery.

      Usuń