sobota, 31 stycznia 2015

[Piosenka] Todo el resto no cuenta

Lodovica Comello to młoda utalentowana kobieta znana z roli Francesci. Dziewczyna jednak już od długiego czasu podąża swoją własną drogą. Ścieżką, która ma na celu rozkręcenie jej kariery jako światowej gwiazdy. Druga płyta na półkach już we wtorek, a tym czasem możemy cieszyć się pierwszą piosenką nowego krążka!



Na poprzedniej płycie Lodovici utwory były zróżnicowane. Mogliśmy usłyszeć spokojne "Otro dia mas" jak i energiczne "I only want to be with you" Na krążku zatytułowantm #Mariposa ma pojawić się jeszcze więcej utworów. Od wczoraj możemy posłuchać jednego z nich. Todo el resto no cuenta podbiło serca Lodofanaticas!



Todo el resto no cuenta

Escucho de nuevo
Y siento el sonido
De pasos que vienen
De lejos

Me basta saber que
Me hace estar bien
Y todo el resto
No cuenta

Ahora estas aqui
Todo lo que quiero es
Es poder sentir
Tus latidos junto a mi

Una luz prendida
Un recuerdo que olvide
Una mano abierta
No me deja ir

Camino en el fondo
De mis sentimientos
Te encuentro
Me estas esperando

Hay nuevas palabras
Que quiero enventar
Dare otro
Sentido al amor
Ahora estas aqui
Todo lo que quiero es
Es poder sentir
Tus latidos junto a mi

Una luz prendida
Un recuerdo que olvide
Una mano abierta
No me deja ir

Espero la lluvia
Que caiga sobre mi
Me moja
 Y no tengo miedo
Me queda
El nudo
De tantos recuerdos
Y los suelta despacio
Y te sienta

Ahora estoy bien
Y todo el resto
No cuenta

Ahora estas aqui
Todo lo que quiero es
Es poder sentir
Tus latidos junto a mi

Una luz prendida
Un recuerdo que olvide
Una mano abierta
No me deja ir


Cała reszta się nie liczy

Słucham od nowa
I czuję dźwięk
Kroków, które idą
Z daleka

Wiem tylko co sprawia
Że czuję się dobrze
I cała reszta
Się nie liczy

Teraz jesteś tu
Wszystko czego pragnę to
To móc poczuć
Twoje tętno razem z moim

Rozpalone światło
Wspomnienie, o którym zapomniałam
Otwarta ręka
Nie pozwala mi iść

Droga w tle
Moich uczuć
Znalazłam cię
Czekasz na mnie

Są nowe słowa
Które chcę stworzyć
Daję inne
Poczucie miłości

Teraz jesteś tu
Wszystko czego pragnę to
To móc poczuć
Twoje tętno razem z moim

Rozpalone światło
Wspomnienie, o którym zapomniałam
Otwarta ręka
Nie pozwala mi iść

Wyczekuję deszczu
Który spadnie na mnie
Mnie zmoczy
I przestanę się bać
I nadal
Mnie więzi
W tych wspomnieniach
Powolnie uwalnia
I cię czuje!

Teraz mam się dobrze
I cała reszta
Się nie liczy
Teraz jesteś tu
Wszystko czego pragnę to
To móc poczuć
Twoje tętno razem z moim

Rozpalone światło
Wspomnienie, o którym zapomniałam
Otwarta ręka
Nie pozwala mi iść

Tak jak wspominałam wcześniej piosenka podbiła serca wszystkich Lodofanaticas. Do jej cudownej melodii i głębokiego tekstu został zrobiony teledysk w bardzo ciekawym klimacie, który prawdopodobnie zaskoczył większość
Jak Wam się podoba utwór?

5 komentarzy:

  1. Śliczna piosenka ❤ . Fajny post , mam nadzieje że za nie długo nadrobicie zaległe streszczenia xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy tłumaczenie odc 76?

    OdpowiedzUsuń
  3. no i znowu nie dodajecie postów , mówiliście że od poniedziałku zaczniecie dodawac a tu nic ...... znowu macie jakieś problemy ???
    jeśli tak to może możemy wam coś poradzić ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dajcie znaki życia że nie będzie tłumaczeń o tylko tyle prosze żebyśmy nie czekaly na próżno :)

    OdpowiedzUsuń