poniedziałek, 26 stycznia 2015

Organizacja

Witajcie, wiem że nie dawno był post organizacyjny ale musimy wyjaśnić kilka spraw.

1. Pierwszą i najważniejszą sprawą są wasze ataki w stronę bloga. Kiedy na blogu przestały pojawiać się streszczenia, zaczęliście ataki w naszym kierunku. Czytam tylko wiadomości z nakazem usunięcia bloga czy przekazania go Mystery. Mam dosyć takich wiadomości. Ciężko pracujemy żebyście byli zadowoleni a wy tylko narzekacie!

2. Myślałam o rozpoczęciu na blogu lekcji języka włoskiego? Co o tym sądzicie?

3. Wracając do naszej nieobecności. Gwarantuję Wam, że wszystkie zaległe posty nadrobimy w najbliższym tygodniu.

4. Macie jakieś pomysły na posty? Chcemy wprowadzić nowe serie na bloga i oczekujemy na Wasze pomysły.

6 komentarzy:

  1. No hej<3
    1. Zgadzam się z tym ;* Moim zdaniem to bardzo trudne pogodzić szkołę i takiego bloga. Ja sama mam (z opowiadaniami) i ciężko mi pisać rozdziały. Chociaż to nie to samo ;/
    2. Włoski? Ruggero! Podoba mi się<3 Popieram<3
    3. Będą nadrobione. To super<3
    4. Nie rozumiem ;/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Co do punktu 4, chodziło mi o Wasze propozycje na nowe serie. Chcemy wiedzieć co byście chcieli czytać na blogu! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Super. Przetlumaczcie kilka rozmow Leonetty Germangie i Fedemili, bedzie ok i to wystarczy ;) Co do wloskiego - super pomysl. Trzymajcie sie cieplo i nie poddawajcie sie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Mam nadzieję, że post z rozmowami Fedemiły w końcu się pojawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki. Od kiedy zaczynacie?

    OdpowiedzUsuń