środa, 28 stycznia 2015

Powrót Mystery!

 
Po długiej przerwie nadszedł czas się usprawiedliwić i wyjaśnić z wami kilka spraw dotyczących bloga i treści na nim publikowanych. To czy dalej będą pojawiać się streszczenia i w jakiej formie zostanie wytłumaczone właśnie w tym poście.  Zapraszam serdecznie!

Nieobecności...
Na blogu nie było mnie szmat czasu. Było to spowodowane wieloma problemami, które spadły mi na głowę w tym miesiącu. Tak w skrócie to Nowy Rok zaczął się u mnie od wielu łez i nieprzespanych nocy. Ważne jednak, że teraz wszystko jest już w porządku i mogę powrócić do pisania tego jak i drugiego bloga, którego prowadzę.

Powrót i jego powody.
Tak, wracam dla was. Sytuacja w moim domu już się uspokoiła i cieszę się, że wracam do normalności. Pomimo tego, że nie pisałam tutaj to byłam świadoma sytuacji na naszym blogu. Nie podobały mi się ataki niektórych osób. Ja i Roksana robimy wszystko, aby dostarczyć Wam jak najwięcej informacji. Wiemy, że dużą popularnością cieszą się streszczenia, ale nie jest to jedyna rzecz, którą dla Was robimy!

Streszczenia?
Zamierzam je dalej pisać więc nie martwcie się o to. Oczywiście nie dam rady robić tego regularnie, ale pomimo to zaczynając od 60 odcinka, a kończąc na 80 pomogę wam zrozumieć hiszpańskie epizody. Nie będą one na bierząco, bo musimy nadrobić zaległości. Moje posty zaczną pojawiać się od poniedziałku.

10 komentarzy:

  1. Dzieki. Jestes wspaniala. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) Cieszę się że już się twoja życiowa sytuacja unormowala :-) super że wracasz :-) fajnie że będziesz stopniowo nadrabiala streszczenia i tłumaczenia..Jeszcze raz wielkie dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że wróciłaś bo jesteś jedyną osobą, która tu coś robi, ponieważ Roksana tylko t coś robi jak Ciebie nie ma czyli prawie w ogóle nic nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksana się stara, ale z tego co wiem to u niej w życiu też się dużo pozmieniało :)
      Trzeba szanować jej pracę, bo robi co w jej mocy i wcale nie jest gorsza ode mnie. Gdyby nie ona to zrezygnowałabym z prowadzenia bloga.

      Usuń
    2. Roksana się stara, ale z tego co wiem to u niej w życiu też się dużo pozmieniało :)
      Trzeba szanować jej pracę, bo robi co w jej mocy i wcale nie jest gorsza ode mnie. Gdyby nie ona to zrezygnowałabym z prowadzenia bloga.

      Usuń
  4. Super :) mam nadzieje że wszystko potoczy się jak najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:-) jakiego prowadzisz drugiego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! A w poniedziałek będziesz streszczała regularnie już końcówkę odc po hiszpańsku od 75 do 80?

    OdpowiedzUsuń