środa, 7 stycznia 2015

Oficjalny zwiastun 61 odcinka!

Mieliśmy dosyć długą przerwę w emisji naszego serialu. Na polskie odcinki musimy poczekać jeszcze do 19 stycznia, ale za to Argentyna zaczyna emitować hiszpańskie epizody już w przyszły poniedziałek. Ukazało się kolejne promo.


Już 12 stycznia 2015 będziemy mogli ponownie obejrzeć nowe odcinki naszego ukochanego fioletu. Pomimo tego, że przed przerwą skończyło się na pocałunku Leonetty to nie wszystko jest różowe. Angie nadal nie może poukładać swoich problemów sercowych z Germanem, a Ludmiła i Federico ciągle trafiają na jakieś przeszkody. Co słyszymy w zapowiedzi?



Narrator: Wiedzą bardzo dobrze czego chcą.
Ludmiła: Nie możesz całe życie trzymać mnie zamkniętej.
Priscila: Ty nie widzisz, że ta droga jest bezpowrotna.
German: Jakiś błąd.
Angie: Błąd.
Violetta: Dziękuję za...
Ludmiła: Przyjaźń? 
Violetta: Jeśli to przyjaźń, to oczywiście.
Narrator: Odkryjmy to razem. Jeszcze zostało dużo drogi przed nami. 

Tak jak zawsze w zapowiedzi zdania są wyrwane z kontekstu. Najbardziej ciekawy może wydawać się błąd Germana i Angeles. O jakim błędzie mowa? Czy Violetta i Ludmiła zostaną przyjaciółkami i od teraz wszystko się zmieni? Przekonamy się już 12 stycznia, czyli w ten poniedziałek!

Czekacie? 

64 komentarze:

  1. Tak nie mogę się doczekać . Czyżby vilu i Leon zostali przyjaciółmi po tym pocałunku ??!. Jedna myślę że nie długo będzie leonetta . Super ze tłumaczysz. Czekam na 12 stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wy cos rozumiecie z tego zwiastuna bo ja nic w 60 odcinku wygladalo na to ze juz wrocili do siebie a pocalunek mial to tylko przypieczetowac no ale po tym zwiastunie wyglada na to ze tak nie jest nic ztego nie pojmuje co oni chca nam przekazac w tym zwiastunie...

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ za przetłumaczenie!!!!!
    Wiem, że to wszystko było wyrwane z kontekstu ale wiem jedno : PRISCILA CORAZ BARDZIEJ MNIE DENERWUJE!!! Nigdy jej nie lubiłam mianowicie dlatego ,że jestem za Germangie ale też dlatego jaka jest dla Ludmiły!!!! Nigdy jej nie chwali tylko zawsze ją dołuje.Jestem pewna, że w ogromnej części Ludmiłastała się taka zamknięta w sobie i nie miła, właśnie przez Priscilę.
    No ale przynajmniej Ludmiła naprawdę się zmienia, np . Jak oddała Violetcie pamiętnik a poza tym
    ona i Vilu z odcinka na odcinek bardziej się zaprzyjaźniają, z czego się strasznie cieszę !!!!!! ;) :)
    A co do Leonetty nie wiem co powiedzieć ...... poprostu chcę żeby byli razem i kropka. Germangie się cały czas kłóci ale mam nadzieje,
    że się jak najszybciej pogodzą . Co do Fedemili: tak bardzo chcę żeby już się
    pogodzili i żeby w końcu przestaily się kłócić .
    Leonetta, Germangie i Fedemila <3
    / Gosia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 marca ??? Sa nowe polskie odcinki?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za pomyłkę. Oczywiście, że chodziło mi o styczeń! :D
      Już myślę za dużo o marcowym koncercie.

      Usuń
  5. nic z tego nie kumam oni znowu ie beda razem i ze przyjazn o matko nie no ja nie wierze nie wierz :(:(!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. poprostu sie zawiodlam zawiodlam stracilam nadzieje na viole i leona ze by byl razem

    OdpowiedzUsuń
  7. A może chodziło o to ze Viola dziękuje ludmi za ich przyjaźń bo jak by nie było to mieszkają razem i sie przyjaźnią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie wydaje mi sie ze leon jej zaproponowal ta przyjazn jak rozmawiali w odc 61 w zaowiedzi co za porazka eh szkoda gadac :(:(

      Usuń
    2. Czekajmy do poniedziałku !! Bo jeszcze nie wiemy ciśnie wydarzy a juz " tracimy nadzieje "

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Mam pytanko, czy ktoś z was idzie na koncert Violetty wraz ze spotkaniem obsady? Ja niestety nie mogę iść na ten koncert, bo mam wtedy obóz taneczno-akrobatyczny wraz ze śpiewaniem. Bardzo chciałabym spotkać tych ludzi poza sceną, a najbardziej zdobyć ich autografy, a przy najmniej niektórych z nich. czy ktoś mógłby mi pomóc i zdobyć dla mnie te autografy?
    Jeśli ktoś się zdecyduje proszę o kontakt na maila: martyna.kania@opoczta.pl
    Z góry dziękuję
    PS. Osoba, która mi pomoże oczywiście zostanie przeze mnie wynagrodzona

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej .mam pytanko.. bo mam kolezanke która oglada violette a ma troche więcej lat.. i niektorzy ja za to obgaduja bo mowia ze jest za stara.. I wlasnie w tym pytanie co wy myslicie o tym ? Czy jest jakis okreslony wiek zeby ogladac violette ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 23 lata i oglądam ;p

      Usuń
    2. No to fajnie. Bo w sumie to nie jest tylko serial dla dzieci i młodzieży moim zdaniem jest tez dla osób starszych :)

      Usuń
    3. Moja bliska mi osoba ma około 40 lat i ogląda, tańczy, śpiewa<3

      Usuń
    4. Ooo proszę :) to fajnie

      Usuń
    5. ja mam 28 lat i ogladam i wcale to nie jest jakis obciach

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Leonetta będzie razem . Byli już przed pocałunkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie gdyby Pablo nie przerwał to jeszcze przed Descubri by się pocałowali!

      Usuń
  13. O co chodzi z tą scena w domu Violi ze leon pije i wychodzi? czy oni jednak nie sa razem? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu trzymaja wszystkich w niepewnosci zebysmy sie zastanawili co die bedzie dzialo. A i tak wiadomo ze leonetta bedzie razem.. to oczywiste. Tylko nie wiadomo e ktorym odc. Ogolnie wkurza mnie to ze nadal leca powtorki zamiast nowe i tak jesteśmy do tylu x odcinkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie ile waży i mierzy Martina Stoessel ?

    OdpowiedzUsuń
  16. 165 cm i 52 kg.

    OdpowiedzUsuń
  17. W którym właściwie Viola i Leon sie rozstali ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokłócili się w 20 odcinku poprzez piosenki, które Alex podarował Violi.
      Jednakże potem kłócili się o głupoty i Violetta wymyśliła Roxy.
      Gdy Leon się dowiedział to ja znienawidził, ale teraz wszystko idzie w dobrą stronę :)

      Usuń
    2. Aha... A w wyniku tej kłótni padły słowa typu " to koniec" czy jak to sie stało ?

      Usuń
    3. Z tego co kojarze nie padly takie słowa z ich ust tylko napietrzylo sie miedzy nimi tyle nieporozumien z wiazku z odejsciem Leona ze studio Violetta nie potrafila a moze nie chciała zakceptowac decyzji Leona oprócz tego Alex kręcący sie przy Violecie no i te piosenki od Alexa o ktorych Vilu odrazu nie powiedziała Leonowi i wykorzystala to Ludmila i powiedziała mu o nich i o to Leon sie bardzo wkurzył i nie chciał rozmawiac z Vilu i tak powoli napietrzaly sie kolejne konflikty i zazdrosc Viol i Leona aż Vilu wpadla na pomysł by sprawdzic czy Leon jej nie zdradza z Grey wymyslila Roxy, oczywiscie Vilu miala chyba jakies przeczucie co do grey bo ona razem z alexem knula za jej plecami i leona by ich coraz bardziej sklucac by nigdy do siebie nie wrocili. Jednakże tworzac postac Roxy Vilu nie przypuszczala ze Leon moze sie w niej zauroczyc co skomlikuje ich relacje jeszcze bardziej, a prawda i tak wyjdzie na jaw i tak sie stalo Leon calujac Roxy rozpoznal w niej Violette i to przewarzylo czare goryczy, tym postepowaniem Vilu bardzo zranila Leona i on nie potafi jej tego wybaczyc i mimo ze nadal ja kocha i chce z nia byc to niemoze zapomniec o tym wszystkim co sie wydarzylo, nadal sa miedzy nimi konflikty mniejsze i wieksze, Vilu popelnia kolejne błędy, ale nadal walczą z uczuciem do siebie ale wszystko idzie w dobra stronę oby odcinek 61 wyjaśnił wszystko

      Usuń
  18. Mam pytanie czy ktos wie c9 za obraczke nosi leon w violetcie ? Widzialam zdj nie dotyczące violety i nosil go na palcu serdecznym na lewej rece. Natomiast w violetcie na innym. Czy ktos wie co to za obraczka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jorge nigdy nie rozstaję się z tym pierścionkiem.
      Nie wiem dlaczego, ale obstawiam pamiątkę rodzinną.
      W każdym bądź razie to na pewno nie jest obrączka!

      Usuń
    2. No ja wiem ze t9 nie obraczka ale zastanawialam sie wlasnie nad tym. No moze masz racje moze faktycznie to pamiatka albo dostal od dziewczyny czy coś. Ale jeszcze jedno pytanie czemu w serialu nosi go na palcu wskazujac a w rzeczywistości jako jorge na innym ? Skoro moglby na tym samym.. hmm..

      Usuń
    3. To może być część ubioru Leona, np jak czapki Maxiego

      Usuń
  19. no jutro wielki dzien bo powraca do nas fietowa juz ie moge sie doczekac zrzera mnie z ciekawosci co bedzie z vilu i eonem pewnie nie zejda sie jutro i to mnie na bardziej stersuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Mystery Op czy jutro juz wracaja streszczenia odcinków. . ? Od 61 dalej ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejku, to już jutro!!! Ile My czekaliśmy
    na 61 odc. !!!! Ale to nareszcie już jutro,
    nie obchodzi mnie jak późno pojawi się na necie i tak go obejrzę!!!!
    Ojej ja naprawdę tak się CIESZĘ !!!!
    Coś mi się wydaję, że jutro w szkole będę myśleć tylko o ,, Violetcie" !!!! *.*
    Bardzo się ciesze !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać! Niedawno narzekałam, że rtzeba czekać miesiąc, a tu zostało niespełna 21 godzin. Chciałabym aby wszystkie pary już do siebie wróciły, lub jak w przypadku Germangie- zaczęly być ze sobą. Szczerze jestem ciekawa wątku Alex-Gery. Gery oddała pocałunek a w zapowiedzi tej poprzedniej twierdzi, że jest to dla niej nieważne. Jest cholernie zakochana w Leonie, co widać ale nie jest go w stanie zmusić by z nią był. Trochę mi jej szkoda bo w sumie ona też ma uczucia ale powinna zrozumieć, że nic nie zdziała. Alexa też mi szkoda bo jak sie okazało nie jest on taki zły-nawet troche pomógł Leonowi w 59 odcinku. Według mnie mogł sie zakochać w Gery przez ten czas ich "współpracy". Jestem ciekawa jak to się potoczy.
    Co do Leonetty to śmieszy mnie ten ich moment w kuchni i to jego mrugnięcie. Jeśli się okaże, że zostaną przyjaciółmi(ciekawe jak xd), to będzie ją często odwiedzał pod jakimś tam pretekstem- typowy facet.
    Ale się rozpisałam. Czekam na 61 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o ktorej dziewczyny wrzuca tłumaczenie i odcinek61?

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie o kt ? Aha i nie powinny dzisiaj być dalsze odcinki Violetty czyli 21 ... bo był ten starszy o tym jak Vily i Ludmiła chcą wrócić do domu bo maja trase :p / Anonim 222 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe 19 stcznia czyli w nastepnym poniedziałek. .

      Usuń
    2. Okey dzięki ;*

      Usuń
  25. dziewczyni z bloga ktore nam tłumacza kiedy wzucicie odc 61 i tłumaczenie?????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dopiero jutro gdyz odcinek 61 bedzie dopiero o 22 naszego czasu w argentynie o 18 i dlatego nie ma mozliwosci by bylo dzisiaj

      Usuń
  26. 61 odcinek za nami i rozczarowanie gdyz nadal nie ma leonetty po scenach w odcinku 60 zwrot akcji i leonetta tylko przyjaciolmi to jakis żart na co scenarzysta czeka na 80 odcinek ....

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy w koncu będzie streszczenie 61odc?? Mialo być 12 stycznia czyli wczoraj a nie ma.. dlaczego ??

    OdpowiedzUsuń
  28. W 61 odcinku mogłybyście przetłumaczyć rozmowę fedmili w pokoju ludmily potem przychodzi viola. Ta scena dzieje się pod koniec odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy tlumaczenie 61 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  30. na blogu nie ma od c61 kiedy bedzie ? i streszczenie?

    OdpowiedzUsuń
  31. co mówią przez telefon Viola i Leon na końcu zapowiedzi do 62 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdzie jest tłumaczenie ?? Chyba sb z nas zartujecie.. mialo byc wczoraj i do tej pory nie ma... Dlaczego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nie moglo byc streszczenia odcinek 61 lecial o 22 naszego czasu skonczyl sie przed 23 a dziewczyny sie jeszcze ucza lub pracuja wiec musialy isc spac pewnie tlumaczenie bedzie dzisiaj wieczorem

      Usuń
    2. W Argentynie jest inna godzina niż u nas !!!!!!!
      Kiedy u nich jest 18 to u nas jest chyba 22, więc poprostu
      dodanie streszczenia jest niemożliwe!!!! Poza tym na napisanie streszczenia też trzeba poświęcić wiele czasu!
      Powinniśmy być wdzięczni że
      blogerki się dla nas tak starają!

      Usuń
  33. Słuchajcie mam pytanie. Czy to prawda ze obecna dziewczyna Jorge Blanco czyli Stephanie zagrala w 1 sezonie violetty ta dzieczyne z wiolnczella co miala kolorowe wlosy i spotykala sie z maxim a potem byla z andersem i sie zmienila ?? Bo dzis przeczytałam to w necie i sie zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy będzie tłumaczenie odcinka 61? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przetłumaczcie rozowę fedemili w pokoju ludmiły proszetak ich kocham

    OdpowiedzUsuń
  36. Przetłumaczyć ktoś zapowiedź odcinka 62

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy tłumaczenie 61 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy to streszczenie czekam 2 dni nie żebym się czepiała jestem wdzieczna zz te tłumaczenia tylko chce znać całą rozmowę fedemili.

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy beda tłumaczenia ?????

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy to tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekamy już 2 dni no kiedy dodacie streszczenie i tłumaczenie odcinka 61 i 62? Cierpliwość już sie nam kończy!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sory ale co jest tylko zapowiedz z odcinka 61? juz zara 64 bedzie a dalej nawet streszczen niema niewiem co sie z wami dzieje dbajcie o bloga daleko zaszliscie prowadzcie dalej bloga

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurwa ja jestem niecieprliwa Patryszją szybko z streszczeniami bo rozkurrwie caly swiat .
    Dziekuje z gory :)
    Pozdrawia miła Patryszja

    OdpowiedzUsuń