poniedziałek, 9 lutego 2015

Adiós Violetta! - pożegnanie Tini


Jak pewnie wiecie, w zeszły piątek oficjalnie zakończył się 3 sezon fioletowej telenoweli w Argentynie. 3 sezon był ostatnim, i już nigdy argentyńscy fani nie zobaczą całej ekipy razem. Z okazji emisji finałowego odcinka, Martina napisała kilka słów podziękowania dla fanów. Przeczytajmy...

 
Amor, sueños, amistad, creer, luchar, juntos, son algunas de las palabras que se hicieron realidad en esta gran historia que se llama Violetta. Hoy es el final de una etapa y espero que se convierta en el comienzo de un nuevo camino para todos los que fuimos parte de esta increíble aventura.
Nunca se olviden de luchar por sus sueños, elijan siempre el camino de la felicidad, crean en sus ideales, y recuerden que el verdadero éxito es la construcción de los auténticos afectos, ellos siempre van a estar cuando los necesiten.
Yo les quiero agradecer por cada lágrima, cada aplauso, cada carta, por todas las demostraciones de amor que me regalaron en estos tres años, ustedes me ayudaron a hacer mi sueño realidad, yo sólo espero haberles devuelto un poco de todo lo que me dieron.
Violetta va a estar por siempre en mi corazón y ustedes también!
Nos vemos pronto! Y espero que juntas y juntos sigamos construyendo nuevas historias, deseó encontrarlos en mi nuevo camino! Los quiero!



Miłość, marzenia, przyjaźn, wiara, walka, wspólnie, niektóre słowa spełniły się w tej wspaniałej historii, która nazywa się Violetta. Dziś jest koniec tego etapu i mam nadzieję że ten początek to nowa droga dla wszystkich, którzy uczestniczyli w tej niesamowitej przygodzie. Nigdy nie zapominajcie walczyć o swoje marzenia, zawsze wybierać drogę do szczęścia, wierzyć w swoje ideały, i pamiętajcie że prawdziwym sukcesem jest stworzenie prawdziwego uczucia, które zawsze będzie w razie potrzeby. 
Chcę podziękować za każdą łzę, brawa, każdą literę, za każdy dowód miłości który dałeś mi w ciągu tych trzech lat, to pomogło mi zrealizować swoje marzenie. Mam nadzieję, że ta miłość wróciła też do Was. 
Violetta na zawsze zostanie w moim sercu, Wy też! 
Do zobaczenia wkrótce! I mam nadzieję, że razem będziemy budować nowe historie, chciałabym abyście towarzyszyli mi na mojej nowej drodze! Kocham Was!


Co sądzicie o słowach Tini?

2 komentarze: