czwartek, 12 lutego 2015

Wiktoria Gąsiewska zdradza ideał chłopaka!




MIŁOŚĆ WISI W POWIETRZU!
Wiktoria Gąsiewska, która jest jedną z prowadzących program "I love Violetta" zdradza nam swoje miłosne sekrety. Jaki jest jej ideał chłopaka? Jak według Wiktorii powinna wyglądać idealna randka? Odpowiedzi w rozwinięciu...

Jakich cech najbardziej poszukujesz u chłopaków?

Szczery, miły, rozrywkowy, dbający za wszelką cenę o swój skarb (dziewczynę). Myślę, że to są podstawowe cechy, które chłopak powinien posiadać.

Lubisz, kiedy chłopak cię rozśmiesza?
No jasne! Uwielbiam to :) To zazwyczaj też świadczy o tym jak dobrze dogaduję się z chłopakiem.

W której gwieździe się podkochujesz?
Ojejku, jak na razie nie mogę zdradzić, ale jest pewna osoba, którą traktuje trochę inaczej niż kolegę.

Gdzie najlepiej pójść na pierwszą randkę?
Na pierwszą randkę najlepiej iść w miejsce, w które chętnie obie strony się wybiorą. Moja była w kinie. Oczywiście zależy to też od stopnia znajomości osoby, z którą się idzie na randkę, bo jeśli jest to nowo poznany chłopak, to lepiej iść np. do zoo lub na lody. W takie miejsce, gdzie będzie można swobodnie porozmawiać i się lepiej poznać.



Jak wyglądała twoja najlepsza randka?
Kino, lody, spacer w miłym towarzystwie.

Jakie zdarzenie nazwałabyś swoją największą, randkową katastrofą?
Jak na razie jeszcze żadnej wpadki nie zaliczyłam, zapewne dlatego, że mało randek miałam w swoim życiu :D.



Jesteś śmiała wobec chłopaków?
Zależy w jakiej sytuacji, ale raczej tak, jestem śmiała.

Jesteś romantyczką?
Myślę, że każda dziewczyna ma w sobie nutkę romantyzmu. Ja jestem tego typu osobą, że bardziej cenię sobie to, z kim się spotykam, a nie gdzie, choć to też ma znaczenie.

Co mógłby zrobić chłopak, by przyciągnąć twoją uwagę?
Miło i uroczo się uśmiechnąć, od czasu do czasu powiedzieć jakiś komplement, spojrzeć na mnie jak na normalną dziewczynę, a nie tą z telewizji.

Czy facet zawsze powinien płacić na pierwszej randce?
Jeśli chłopak ZAPRASZA, to jak najbardziej powinien zapłacić, bo to tak jakby zaprosić kogoś do teatru, ale nie dać biletu.


Czy dziewczynie wypada zainicjować pierwsze spotkanie?
Jasne, że tak! Żyjemy w XXI wieku, gdzie dziewczyny są odważniejsze niż chłopcy, a po co tracić możliwość zakolegowania się z fajnym chłopakiem, tylko dlatego, że jest się płci żeńskiej.

Czy każda randka powinna się zakończyć pocałunkiem?
Nie, raczej nie, ewentualnie w policzek. Pocałunek to bardzo piękny sposób okazywania uczuć, ale nie można go nadużywać.

Czy wyczekujesz tego momentu, kiedy pojawisz się na plakatach wiszących na ścianach fanów?
Jasne, że tak!!! Myślę, że każda osoba publiczna, która posiada fanów, marzy o tym, by pojawić się na ich ścianach, ponieważ fani są bardzo dużą częścią życia artystów. Gdyby nie ludzie śledzący mojego fanpage'a, instragrama itp. nie istnieli, to jaki byłby głębszy sens mojej pracy? Owszem robię to także dla siebie, ponieważ gra sprawia mi wiele przyjemności, ale głównie robię to dla ludzi, by mogli się zrelaksować, pośmiać i przeżywać rolę razem ze mną przed telewizorami.

Instagram Wiktorii
Czy zawsze chciałaś zostać aktorką?
Gdy pierwszy raz zagrałam w reklamie mając 3 latka to traktowałam to jako zabawę. Z upływem czasu zaczęłam pracę na planie, traktować coraz poważniej, aż w końcu stało się to moim głównym zainteresowaniem i będę robić wszystko jak najlepiej potrafię, by spełnić swoje marzenia o zostaniu zawodową aktorką.
 
Wiktoria w filmie "Katyń" (2007)
Masz jakieś ukryte talenty, o których chciałabyś opowiedzieć?
Ukrytych talentów jeszcze nie odkryłam, aczkolwiek mam nadzieję, że z biegiem czasu się jakieś pojawią.

Jak często udaje ci się znaleźć czas na relaks i co wtedy robisz?
Mój czas na relaks jest ograniczony, ale jak już go mam to np. jeżdżę konno-bardzo mnie to odpręża, spotykam się ze znajomymi lub spędzam czas z rodziną.


OGLĄDAJ "I LOVE VIOLETTA" TYLKO W DISNEY CHANNEL!





 

 

1 komentarz:

  1. Przeczytanie paru odpowiedzi wystarczy, by stwierdzić, że ta dziewczyna do inteligentnych nie należy.

    OdpowiedzUsuń