niedziela, 8 lutego 2015

[Violetta 3] Odcinek specjalny - aktualizacja


Wczoraj definitywnie zakończył się serial, który zmienił nasze życia. Po 3 latach producenci postanowili, że 3 sezon będzie tym ostatnim. Wczorajszy odcinek przyniósł fanom wiele emocji, wiele spraw wyjaśniło się po długim czasie. Jednak kilka dni temu pojawiła się informacja, że wyemitowany zostanie odcinek specjalny. Chcecie poznać szczegóły?


"Będzie bardzo trudno powiedzieć 'żegnaj'. W następną niedzielę przygotuj się na coś specjalnego z Violetty pełnego magii i muzyki".

Już jutro, 8 lutego wyemitowany zostanie specjalny materiał z Violetty. Godzina emisji przewidziana jest na 19:00 czasu argentyńskiego, a zatem o 23:00 czasu polskiego. Nie wiemy czy będzie to pełny odcinek czy tylko materiał specjalny. Mi wydaje mi się, że będzie to odcinek w którym wrócimy do naszych bohaterów po jakiś czasie. Kiedy każdy z nich kontynuuje swoją karierę idąc własną ścieżką.


Drugą opcją jest, że będzie to materiał specjalny, w którym zawarte zostaną wszystkie najlepsze chwile z trzech sezonów. Powrócimy wtedy do najpiękniejszych chwil, które zostaną w naszym sercu na zawsze.  

O tym, która opcja jest poprawna przekonamy się już jutro. Jeśli emisja okaże się interesująca, możecie liczyć na relację. 

aktualizacja

Ku naszym zdziwieniem, zapowiadana emisja okazała się tylko filmikiem, który został wyemitowany już w piątek po odcinku. Muszę przyznać, że zawiodłam się. Piątek był dniem kiedy po raz ostatni argentyńscy fani zobaczyli Violettę. 


A Wy jaki macie pomysł?


18 komentarzy:

  1. Czy coś z tymi streszczeniami/tłumaczeniami się wyjaśniło czy Mystery dalej się nie odzywa? *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włąśnie fajnie by było jak byście przetłumaczyli dwa ostatnie odcinki 79.,80 bardzo mi na tym zależy pewnie nie tylko mi .... Myster jest nie odpowiedzialna strasznie mnie zawiodła :( eh szkoda gadać

      Usuń
    2. Nic nie wiem. Już sie zastanawiam czy ja nie zacznę tłumaczyć. Może sie uda.

      Usuń
    3. Spróbuj,może akurat się uda :) :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciala zeby to byl odcinek ,, pare lat pozniej,, i jak tocza sie ich kariery pokazane art rebel tetniacej zyciem studio on beat ktorego german jest wlascicielem uczaca tam angi i pablo znow sie derektorem violetta i leon moze jakas ceremonia diecesca ramalo z ogla ktorzy sie juz tak nie kluca fedmila i oczywiscie siostrzyczki czyli ludmi z vilu jak spedzaja razem czas w 4 np kariera aktorska cami ,,Alex" i gery prowadzacy jakas dzialalnosc zwiazana z muzyka jade i niko no i matijas oczywiscie xd taki odc w ktorym wszystko jest na wlasciwej drodze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma żadnego odcinka specjalnego tylko 15 lutego będzie rozszerzone wersja ostatniego odcinka z niepokazanymi scenami o godzinie 17:00 czasu w Argentynie to u nas o 21:00. Nie wiem skąd się wzięła ta potka, że dziś lub wczoraj miał być odcinek specjalny, czy jakieś filmiki wspominające serial. Oglądałam ostatni odcinek i zaraz po nim była informacja o rozszerzonym odcinku !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje. Ja oglądałam odcinek w piątek, i widziałam reklamę ale nie przysłuchiwałam się temu. Dopiero potem na TT wyczytałam, że to ma być odcinek specjalny. Ale wczoraj miał być emitowany materiał pożegnalny (info potwierdzone przez Disneya), a w niedzielę, 15 lutego ten odcinek. Z tego co się dowiedziałam to emisja tego materiału została przesunięta. Tylko czy ten odcinek rozszerzony nie ma być o 18? Bo tak było pokazane w reklamie. Tak naprawdę nie wiemy co jest prawdą a co nie. Jest za dużo źródeł informacji.

      Usuń
    2. Ale o 18 ich czasu czyli u nas o 21:)

      Usuń
  5. Hej czyli w niedzielo o 22 czy o 21 naszego czasu :] ja tam nigdzie nie widzialem takiej reklamy wiec sie z dziwilam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy można liczyć na jakieś tłumaczenia rozszerzenia do ostatniego odcinka? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz może, kiedy zostanie wyemitowany odcinek specjalny w Polsce????

    OdpowiedzUsuń