czwartek, 12 lutego 2015

Tajemnice Lasu

Kolejny film już od 13 lutego trafia do kin. Pierwszy raz w jednej historii będziemy wstanie ujrzeć najbardziej rozpoznawalnych bohaterów baśni braci Grimm na jednym ekranie, w jednej przygodzie. Wspólnie będziemy mogli nacieszyć oczy kolejną perełką, którą przyszykował dla nas Disney. Więcej o filmie w rozwinięciu posta.


Oryginalny tytuł filmu brzmi "In the woods"  Miał on swoją premierę w Ameryce w 2014 roku. Jest to humorystyczny i chwytający za serce film w reżyserii Roba Marshalla z udziałem hollywoodzkich gwiazd największego formatu: Meryl Streep; Chrisem Pinem; Emily Blunt i Johnny Depp. 

Film w zabawny i brawurowy sposób łączy klasyczne motywy z baśni braci Grimm i w jednej opowieści splata losy Czerwonego Kapturka, Wilka, Kopciuszka czy Roszpunki. W filmowej historii piekarz wraz z małżonką pragną odmienić swój los. Wiedźma w zamian za to każe im spełnić swoje 4 wymyślne życzenia. Aby tego dokonać muszą wejść do tajemniczego lasu... Po chwili tracą pewność, że to o czym marzą nie jest tym czego w głębi duszy pragną.

Powróćcie do czasów z dzieciństwa kiedy mama czytała na dobranoc opowieść o Kopciuszku, Roszpunce czy Czerwonym Kapturku, a przy okazji odkryj na nowo swoich ulubionych bohaterów. Konfrontacja księcia z Kopciuszka i królewicza z Roszpunki zapewni Wam mnóstwo rozrywki i na długo pozostanie w pamięci.

'Żyli długo i szczęśliwie.." to dopiero początek opowieści! Oto oficjalny zwiastun filmu!


Jak widać film zapowiada się obiecująco i osobiście ja postanawiam wybrać się do kina już jutro! Oprócz tego na oficjalnej stronie projekcji znalazłam ciekawe cytaty dotyczące każdego z bohaterów. Przyjrzyjmy się im!


"To nie to czego ja sobie życzę. To to, czego życzysz sobie ty." - CZAROWNICA

"Wszystko się dobrze skończy" - ŻONA PIEKARZA

"Jeżeli chcemy to przetrwać, musimy trzymać się razem" - PIEKARZ

"Dlaczego chcesz zostać jeśli mnie kochasz?" - KOPCIUSZEK

"Wychowałem się by być uroczy, nie szczery" - KSIĄŻĘ

"Nie jestem już dzieckiem. Chcę poznać świat" - ROSZPUNKA

"Może nie powinnam wtedy zbaczać ze ścieżki" - CZERWONY KAPTUREK

"Skąd ten pośpiech? Gubisz wszystkie kwiatki" - WILK


Uważaj czego sobie życzysz...

Wybieracie się na film?

0 komentarze:

Prześlij komentarz