poniedziałek, 9 lutego 2015

Co dalej ze streszczeniami?

Jak wiecie obiecaliśmy wam powrót na naszego bloga wyczekiwanych streszczeń. Jako, że Mystery nie może tego na razie robić, pomyślałam że moje ja będę kontynuować streszczenia. Co wy na to? Nie wiem, czy będą one w takiej formie jak prowadziła je Mystery, jednak dołożę wszelkich starań aby tak było. W takim poście znajdzie się streszczenia, czasami i dialogi ale nie mogę Wam obiecać, że przetłumaczę akurat ten fragment z racji tego że nie wiem czy sobie poradzę z takim wyzwaniem, bo do nadrobienia mam aż 20 odcinków. Czy mimo tego chcecie czytać streszczenia w moim wykonaniu? Jeśli tak, to pierwsze streszczenie pojawi się już jutro! Koniecznie napiszcie mi co o tym sądzicie. To zależy tylko od Was!

9 komentarzy:

  1. Oczywiście, że chcemy ;)
    Było by miło gdybyś czasem przetłumaczyła te dialog, ale spoko jeśli nie dasz rady ^^
    Czekam z niecierpliwością! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę możliwości będę tłumaczyć. Te najważniejsze powinny być. Podejrzewam, że te pierwsze posty będą mi zajmowały dużo czasu, bo to nowość dla mnie, ale z czasem będzie mi prościej więc będzie też i więcej dialogów.

      Usuń
  2. Teraz juz i tqk koniec wiec po co streszczenia skoro kazdy wie jak sie skończyło i kazdy czytal inne streszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że każdy. Zobaczymy jakie zdanie mają inni.

      Usuń
  3. To z pewnością wiekszosc. Nie tylko wy prowadzicie bloga o Violetcie. Fakt mieliscie szczegółowe streszczenia i rozbudowane . Ale inne strony tez maja calkiem spoko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego was sie zapytałam czy mimo to chcecie.

      Usuń
    2. chcemy nie słuchaj ich

      Usuń
  4. Chcemy streszczenie

    OdpowiedzUsuń