piątek, 13 lutego 2015

[Violetta 3] Odcinek 62 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Poprzedni odcinek zniesmaczył wiele osób. Pomimo pocałunku Leonetta rezygnuje z bycia razem. Ludmiła ma coraz większe problemy ze swoją mamą. Czy Fede i Vilu jej pomogą? To i wiele więcej w dzisiejszym poście!



STRESZCZENIE:
Rozmowa dotyczące problemów Ludmi jest przetłumaczona poniżej. Matias ratuje całą sytuację. Brodway jest cholernie zazdrosny o dziewczynę. Viola zauważa, że pomiędzy Germanem i Pris coś się psuje. Clement próbuje przemówić Jade do rozumu. Chłopaki śpiewają Mas que una amistad. Jade nadal nie rozumie jak bardzo Nico ją kocha. Diego coraz bardziej oddala się od swojego taty. Chłopak Cami nie chce jej pozwolić zagrać w filmie. Violetta i Leon tworzą wspólną piosenkę pomimo tego, że robią to na odległość. Ich rozmowa poniżej. Ludmiła próbuje cofnąć słowa, które wczoraj powiedziała przed Fede i Violettą. Olga nie może znieść tego, że Ramallo jest na nią obrażony. Ludmiła śpiewa Quiero. Camila przerzuca swoje problemy na Ludmiłę. W Studio kłótnie nie mają końca. Dziewczyny robią miejsce do ćwiczeń. Jade za wszelką cenę chce się pozbyć Angeles ze Studio. Violetta śpiewa Underneath it all. Francesca chce zrobić wszystko, żeby jej chłopak miał normalne relacje ze swoim ojcem. Grupa wspólnie wykonuje En gira. Ramallo i Angie planują swoje lekcje śpiewu i wszystko słyszy Olgita. Priscili nie podoba się, że uczniowie "rozwalają" im dom podczas ćwiczeń. Rozmowy Bromi są przetłumaczone poniżej. Violetta żali się Leonowi ze swoich podejrzeń dotyczących Priscili.  Ramallo ćwiczy Tienes el talento. Olha uważa, że asystent Germana podrywa ciotkę Violetty. Francesca chce zapewnić pomoc Gregorio i Diego. Cami zgadza się na propozycje dyrektora. Wytwórnia płytowa nie ma zamiaru zamieszczać utworów uczniów Studio na płycie. Przez to León decyduje się zerwać z nimi kontrakt. 


TŁUMACZENIA:

1. Fede, Vilu i Ludmiła.
V:
Jesteśmy tutaj, żeby ci pomóc. My i... Myślę, że najlepiej będzie porozmawiać o tym z tatą. 
L: Nie, nie opowiadaj o tym swojemu tacie.
F: No Ludmiła, ale jeśli twoja mama cię zamknęła to musimy coś zrobić.
L: Tylko, że moja mama nic nie zrobiła!
F: Przed chwilą mówiłaś, że twoja mama...
L: Dobra, tak. Już się stało. Zapomnijcie o wszystkim o czym usłyszeliście. Już się stało, już...
V: Chcemy ci pomóc.
L: Dobra, tak? Chcesz mi pomóc? Nie mów nic swojemu tacie. To wszystko. Nie komplikujcie nie swoich spraw.
V: Ludmiła, pozwól mi dokończyć...
F: Zostaw ją, zostaw.
V: Co zrobimy?
F: Chyba nic.
V: Musisz coś zrobić!
F: Tak, chronić Ludmiłę. Nie słyszałaś co mówiła? Jeżeli powiemy twojemu tacie to możemy pogorszyć sprawę.
V; Tak, ale co dalej?
F: Tego nie wiem. Ale Ludmiła może z nami porozmawiać. To coś czego nigdy nie miała. Czyli musimy ją uspokajać, towarzyszyć jej i słuchać. 

2. Leonetta przez telefon. 
V: León!
L: Violetta.
V: León przed chwilą do ciebie dzwoniłam i włączyła się poczta. 
L:: Naprawdę?
V: Tak, chodzi o to, że komponowałam i...
L: Komponowałaś?
V: Tak, czemu pytasz?
L: Ja również.
V: Ach.. czyli oboje komponowaliśmy. Kupa czasu...
L: Tak.  Komponowałem i myślałem o tobie.
V: Ja również o tobie myślałam i strasznie się cieszę, że możemy sobie tak porozmawiać. Nie mogę uwierzyć.
L: Mam tak samo. Tęskniłem, chciałem żebyś do mnie tak dzwoniła.
V: Już zrozumiałam jak bardzo cię potrzebuję, Leon.
L: Zawsze będę gdy mnie potrzebujesz.
V: Jasne. Jasne, ponieważ jesteśmy przyjaciółmi na zawsze.
L: Przyjaciele na zawsze.
V: Idę się położyć, a jutro pokażę ci piosenkę, którą skomponowałam.
L: Spoko, ja również. Odpoczywaj.
V: Ty też.

3. Bromi
B:
Dzięki Maxi. Dobra, Cami. Przepraszam, chcę cię prosić o wybaczenie. Wiem, że to dla ciebie duża szansa, ale ja po prostu nie potrafię mu zaufać.
C: Tak, tak, rozumiem cię.
B: To wszystko. Ja chcę cię tylko chronić.
C: Tak. W sumie ja też chcę cię przeprosić. Nie zareagowała dobrze, Brodway i nie chcę, żeby ten projekt, ani nic innego nas rozdzieliło. Chcę być z tobą.
B: Ja też chce być z tobą. I spoko, skoro się zgadzamy to wszystko jest w porządku.
C: Tak, wybaczam ci.

Podobał Wam się odcinek? 

9 komentarzy:

  1. Violetta i Leon chcą być tylko przyjaciółmi , lecz nie wiedzą ,że to im się nie uda :D...
    Nowa piosenka ahh..komponują Abrázame y Verás...
    Olga zazdrosna o Ramallo...
    Czyżby Priscilla pokazuje swoje prawdziwe oblicze?
    Czekam na następny przetłumaczony odcinek ;D
    Ps.Dziękuje ,że masz czas na to żeby tłumaczyć dla nas te wszystkie odcinki i momenty rozmów...
    Jesteś wielka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tłumaczenie i streszczenie a mogłabyś przetłumaczyć rozmowę FEDEMILI? Będe bardzo wdzięczna. I pewnie inni też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą w której rozmawiali a zaraz potem ramallo wniósł krzesło prscilli do salonu

      Usuń
  3. Fejne ja tez sie dolaczam do prosby o fedemile

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to cudownie, że znowu piszesz do nas streszczenia i tłumaczysz rozmowy. Z wszystich blogów o Violettcie, które równiesz piszą streszczenia, to ten jest najlepszy, ponieważ te strszczenia są dokładne, bez zbędnych retorycznych pytań, a co najważniejsze, są tłumaczenia rozmów! Za to najbardziej Ci dziękuje, że tłumaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce sie czepiac lub coś ;) Czy bedzie dalsza czesc streszczen ? Czy Mystery Op dalej znikneła ?

    OdpowiedzUsuń