środa, 11 lutego 2015

[Violetta 3] Odcinek 61 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!

Poprzedni odcinek zakończył się raczej ku uciesze większości V-lovers. Pocałunek Leonetty i śpiewane przez nich wspólnie Descubri wywołało uśmiech na twarzach większości z Was. Wszyscy z niecierpliwością czekaliśmy na to co się wydarzy i w tym odcinku poznajemy odpowiedź!

Streszczenie:
Dyrektorowi wytwórni nie spodobał się wybryk Leona. Jade stanowczo oznajmia, że zamyka Studio. Gery jest bardzo smutna poprzez pocałunek Leona z Violettą. Olga i Beto tłumaczą się przed Ramallo. Lena bardzo cieszy się z szansy, którą otrzymała. Angie postanawia zostać w Buenos Aires.Violetta przekazuje pozostałym złą nowinę, w sumie dla brata Jade jest to zadowalająca wiadomość. Pris jest zła na córkę, że ta uciekła z domu. Diego wytyka swojemu ojcu winę. Violetta śpiewa Underneath it all i po chwili dołącza do niej Leon. Ich rozmowę macie przetłumaczoną poniżej. German nie może zapomnieć o Angeles. Olga wygaduje się przy Vilu i Fede, że Ludmiła była zamknięta w swoim pokoju. Między Gregorio i Diego cały czas są zgrzyty. Nauczyciel tańca zrzuca winę na Germana. Federico martwi się całym zajściem z Ludmiłą. Jade szantażuje wszystkich w związku z zamknięciem Studio.  Violetta oznajmia dziewczynom, że ona i Leon postanowili być przyjaciółmi. Leon śpiewa Amor en el aire. Gery cieszy się, że jej przyjaciel nie związał się na nowo z Violettą. Meksykanka nie chce rozpamiętywać pocałunku z Clement. Ramallo nie odzywa się do Olgi. Fran wspiera swojego chłopaka.Żeby ratować Studio artyści organizują konkurs. Leonetta naprawdę zachowuje się jak dobrzy przyjaciele. Violetta mówi Ludmile, że ona i León są teraz przyjaciółmi. U-mix zaproponował Lenie kontrakt w Hiszpanii. Wszyscy śpiewają Esto no puede terminar na pożegnanie Leny. Priscila nie pozwole córce brać udziału w konkursie. Rozmowa Jade i Angie poniżej. Ludmiła gratuluje Lenie sukcesu. Dyrektor wytwórni płytowej proponuje Cami występ jako główna postać w filmie. Jade robi wszystko by rozdzielić Germana i Pricilę. Rozmowa Fedemiły poniżej. 

Tłumaczenia:

1. Leon i Violetta.
Vilu:
Co tutaj robisz? Co się dzieje?

León; Przyszedłem, bo musimy porozmawiać.
Vilu: Tak
León: Nie mogę przestać myśleć o tym samym.
Vilu: Ja również nie przestaję o tym myśleć.
León: Ten pocałunek, co przeminął. 
Vilu: Nie żałujesz, nie?
León: Nie. Czyli... czym jesteśmy? Ponownie parą?
Vilu: Nie.
León: Nie.
Vilu: Nie. Czym jesteśmy?
León: Przyjaciółmi.
Vilu: Jasne, tak. Przyjaciele.
León: Dobra, wcześniej byliśmy przyjaciółmi dla zasady.
Vilu: Tak, a potem znowu byliśmy parą i zrujnowaliśmy wszystko.
León: Tak, tak było. Teraz znamy sposób, tak.
Vilu: Tak.
León: Tak, teraz kolejny raz możemy to odbudować.
Vilu: Tęsknię za tobą. Mówię, że odpowiada mi taki obrót spraw, tak.
León: Tęsknię za tobą. Tęskniłem za tobą i nie chcę cię stracić.
Vilu: Ja również chcę...
León: Myślę, że tak jest lepiej.
Vilu: Jesteśmy przyjaciółmi, nie przyjacielu?
León: Przyjaciele, właśnie. Ja idę, ale do usłyszenia później.
Vilu: Pa.

2. Jade i Angie.
A:
Jade, Jade! Zaczekaj na mnie! Możemy pogadać?
J: Przyszłaś powiedzieć, że opuszczasz Studio i zapominasz o Germanie na zawsze?
A: Nie, nie zamierzam opuszczać Studio.
J: Czyli, że nie mam o czym z tobą rozmawiać.
A: Jade ja w to nie mieszam Germana.
J: Kłamiesz. Kłamiesz, bo wy się całowaliście. 

A: Nie, nie całowaliśmy się. Prawie, ale nie. Nie całowaliśmy się. I to mi pomaga zrozumieć, że ja i on już nie mamy wspólnej przyszłości. On związał się z Priscilą, stało się. Nie możesz kontynuować wierzenia w coś co nigdy się nie wydarzy. Ty również możesz ogarnąć swoje uczucia i odkochać się. Rozumiem perfekcyjnie jak się czujesz i to wszystko co się stało wpłynęło również na mnie.
J: Ja cierpiałam. Rozumiesz to?
A: Z własnej winy Czas najlepiej pomaga. To już się stało, ja nie mogę się od niego odsunąć ze względu na Violettę, ale ty nie masz takiego problemu. To twoje życie, odsuń się.
J: Nie, nie, nie. German jest moim życiem, Angie.
A: Nie. On nie jest twoim życiem. Ożenił się z Priscilą. To, że prawie się całowaliśmy, pomogło nam się od siebie oddalić.
J: Nie rozumiem, że Priscila ignoruje to, że byliście o krok od pocałunku.
A: Priscila nic nie wie.
J: Udało mi się Angie. Znalazłam sposób, aby rozdzielić Germana od tej żmii.

3. Federico i Ludmi.
Fede:
Mogę wejść?
Ludmi: Nie
Fede: Ludmiła, nie mogę być z dala od ciebie. Okey, nie jest z tobą w porządku.
Ludmi: Trzymam się Federico. Jest w porządku.
Fede: Nie wyglądałaś dobrze gdy rozmawiałaś z mamą. Słyszałem cię.
Ludmi: Tak kłóciłam się z mamą, zawsze dyskutujemy. Ale co chcesz mi powiedzieć? Usłyszałeś coś?
Fede: Olga powiedziała, że wczoraj byłaś zamknięta w pokoju. Wtedy kiedy miałaś nagrywać DVD. I ja wiem, że chciałaś uczestniczyć. Spóźniłaś się.
Ludmi: I co masz z tym zamiar zrobić?
Fede: Nie wiem, chcę znać prawdę. Priscila cie zamknęła? Twoja mama zmusza cię do robienia tego wszystkiego? Jestem z tobą, spokojnie. Pomogę ci.
Vilu: Ludmiła co ci się stało?
Ludmi: Ze mną jest dobrze.
Fede: Nie jest dobrze! Vilu i ja chcemy ci pomóc. Możesz nam zaufać. Jestem pewien, że Priscila maczała w tym palce. Proszę, powiedz nam prawdę. Kim jest twoja mama?
Ludmi: Moja mama jest najgorszą osobą na całym świecie.

Podobał wam się odcinek? 

10 komentarzy:

  1. Dziękujemy:)
    Jesteś super. Dobrze, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Cieszę się ,że wróciłaś :D
    Ps. Będziesz dodawała dalej streszczenia odcinków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie obiecuję, że codziennie :)
      Tak pewnie co 2, góra 3 dni

      Usuń
  3. Super że wróciłaś mogłabyś dokończyć rozmowę fede lu i vilu w 62 odcinku jak będziesz streszczałą?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super gak sie cieszę że wróciłaś. A mogłabyś przetłumaczyć rozmowę FEDEMILI proszę cię o to bardzo bardzo bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. DZięki przetłumaczcie rozmowę gdzie Leon przyznaje się chłopakom że od początku wiedział że Voletta to Roxi podobno pod koniec sezonu?

    OdpowiedzUsuń
  6. A dzisiaj bedzie streszczenie 62 odcinka wraz z tlumaczeniami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje ze dodałaś rozmowę Fedemiły <3 <3

    OdpowiedzUsuń