sobota, 4 kwietnia 2015

Hola a todos!


Witam w moim pierwszym poście powitalnym.
Dowiecie się z niego o trochę o mnie i o tym jak się tu znalazłam.
Zapraszam do dalszego czytania.


Cześć wszystkim! Mam na imię Adrianna, ale wszyscy mówią na mnie Ada.
 Mam 13 lat i mieszkam od 2-ówch lat mieszkam w Szkocji. Wyjechałam tam z rodzicami by szukać leszego życia i nauczyć się języka.

Moja przygoda z serialem zaczęła się 18 Lutego 2013 wraz z pierwszym odcinkiem, "Violettta" zyskała moje serce zaledwie po trzech odcinkach. Moimi ulubionymi postaciami są Angie i León. 
Angie, ponieważ ma niesamowitą energię i bardzo ciepłą osobowość, a León, bo mimo tego,że był z Ludmiłą i był dość nieprzyjemną osobą to się z nią rozstał i zakochał się w Vilu zmieniając się w lepszego człowieka. Natomiast moją ulubioną serialową parą jest Germangie. Ta dwójka już od pierwszych odcinków ma się ku sobie! 



Pewnie zastanawiacie się jak się tutaj zanalazłam, a więc przeglądając tego bloga na laptopie zauważyłam zakładkę "Nabór",nie ukrywam,że na początku mnie to zwyczajnie nie zainteresowało, bo próbowałam już na innych blogach i nigdy mi się nie udawało. Jednak czytając zgłoszenia innych osób postanowiłam jednak spróbować i OTO JESTEM!!! Badrzo chciałabym podziękować Roksanie za danie mi tak wielkiej szansy. Mam nadzieję,że Cię nie zawiodę.

A co do moich pasji to oczywiście jedną z nich jest blogowanie, ale oprócz tego mam jeszcze dwie inne i są nimi muzyka i aktorstwo. Odkąd sięgam pamięcią to muzyka zawsze była częścią mnie lecz niestety śpiewam bardzo przeciętnie, ale zawsze jeszcze mam Teatr który kocham bezgranicznie i w pewnym stopniu wiąże z nim moją przyszłość. Osoby które inspirują mnie własnie w tych dwóch dziedzinach to: Ariana Grande, Beyonce, Clara Alonso, Lodovica Comello, Martina Stoessel,Mercedes Lambre,Diego Dominguez,Jorge Blanco i Justin Bieber.

Mam nazdzieje, że mnie polubicie i czekajcie na mój pierwszy post który pojawi się już niedługo :)

7 komentarzy:

  1. Witaj :) Baw się tu dobrze. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. moze chciaabzs wziasc udzial w naborze na moim blogu, jesli tak to oto link violettaswiatmody.blogspot.com A jeszcze takie pytanko kiedy wyniki konkursu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę twojego bloga !!! A co do wyników jakichkolwiek konkursów najlepiej pytania kieruj na blogowego aska :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń