wtorek, 28 kwietnia 2015

[Moda] Ubierz się jak.. Lodovica Comello!


 Ostatnio otrzymałam miły komentarz na temat tej serii postów, dlatego tak jak pisałam wcześniej posty będą się pojawiały. Co powiecie na to by pokazywały się co tydzień? Na dziś mam stylizację Lodovici Comello. Zapraszam!




 Stylizacja jest " na luzie". Doskonale nadaje się na spotkanie się z przyjaciółmi, czy do szkoły. Pasują do niej spięte włosy np. tak jak ma Lodo, luźne włosy, kucyk, warkocz, coś w czym będziecie czuły się wygodnie. Można założyć do niej kolczyki, bransoletki, czy zegarek.


Biała bluzka






19, 90 zł Rozmiar 36 (S)


Jeansowa kurtka




49, 90 zł  Rozmiar 36 (S)

Kremowa chusta



20 zł


Dżinsy

 Do spodni  dodany jest jeszcze pasek, ale jeśli spodnie nie są dla was za luźne, nie musicie dodawać pasku.


79, 90 zł Rozmiar: 134, 140, 146, 152, 158, 164, 170

Ciemno - szare trampki



29, 99 zł

Czyją stylizację chcielibyście w następnym poście?

5 komentarzy:

  1. Fajny post :) Proponuję Albę :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję Cande lub Mechi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Candelarii stylizację możesz zobaczyc tutaj: http://violettapolskatini.blogspot.com/2015/04/moda-ubierz-sie-jak-candelaria-molfese.html

      Usuń
  3. Świetny post :D ostatnim razem nie skomentowałam, ale ta seria postów bardzo mi się podoba :3 Chciałbym teraz Albe ^.^

    OdpowiedzUsuń