środa, 1 kwietnia 2015

Już jest! Teledysk do "Sin Usar Palabras"


 Jak pisałam wczoraj, dziś pojawić się miał teledysk do "Sin Usar Palabras". Wszystko wyszło wręcz idealnie! Lodovica i Szymon przygotowali dla polskich fanów niemałą niespodziankę...


 Kiedy weszłam na YT i włączyłam teledysk, aż nie mogłam uwierzyć! Na teledysku w partiach solowych Szymon Chodyniecki niektóre wersy śpiewa po POLSKU!
 Włoszka zamieściła na facebooka nawet post do jej polskich fanów!


I love you Poland!!!! ❤️ THANK YOU hope you enjoy the video!
Posted by Lodovica Comello on 1 kwietnia 2015
 Tłum. Kocham Polskę! DZIĘKUJĘ mam nadzieję, że cieszysz się z widea!

 To piękny gest ze strony Lodo. Co do teledysku, to już w pierwszych sekundach pojawiają się polskie słowa piosenki.


 Wszystko jest pięknie zaśpiewane i złożone w całość. Polskie słowa w teledysku to piękny gest ze strony Lodovici!


Czy podoba wam się teledysk i piosenka?

0 komentarze:

Prześlij komentarz