piątek, 24 kwietnia 2015

Wyniki konkursu

Dziś przychodzę do Was z długo wyczekiwanymi wynikami urodzinowego konkursowego. Z góry przepraszam za takie opóźnienie ale na drodze stanęły problemy techniczne. Muszę przyznać, że jestem zawiedziona. Poprzedni konkurs wypadł o wiele lepiej  niż ten. Podczas tego konkursu dostałam sporo prac zawierających 1-2 zdania. Słuchajcie, to nie o to chodzi. Ja oceniam kreatywność. A zdanie typu "chcę zagrać Violettę bo ją lubię" odrzucam od razu. Tu nie ma ani trochę własnej inwencji. W związku z tym następny konkurs nie pojawi się szybko. Nie przedłużając przechodzę do wyników...

1 miejsce - Kamila Barszcz
2 miejsce - Julka Doman
3 miejsce - Dominguezowa Domi
Nagrody pocieszenia - Julia Wachała, Zuzanna Misan.

Miałam nadzieję, że przydzielę więcej nagród pocieszenia ale niestety nie tym razem. Gratuluję zwycięzcom!
PS. Do wszystkich zwycięzców wysyłam maile, do środy (29 kwietnia) czekam na adres do wysyłki.


 

5 komentarzy:

  1. Oo ale super!! 1. miejsce. Nie spodziewałam się, dziękuję. Adres wyślę jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku bardzo, bardzo dziękuję <3 nie spodziewałam się ;))) adres chyba wyślę jutro :D Jeszcze raz bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe pytanko: Czy oprócz imienia, nazwiska i adresu mam podać jeszcze nr telefonu? :D

      Usuń