wtorek, 28 kwietnia 2015

Zamów 'Tutto Il Resto No Conta'!


3 dni temu pisałam o książce Lodo Comello w naszym kraju. Teraz mozna ją już zamówić!!! Chcesz się doweidzieć gdzie? Zapraszam do rozwinięcia posta.


Od dzisiaj możemy zamówić przedpremierowo Polską wersję. Książka jest dostępna w Empiku w cenie promocyjnej 30,99 zł. Jeśli zamówimy ją już dziś książka przyjdzie najwcześniej 12 Maja ponieważ na ten dzień jest zaplanowana jest jej premiera w Polsce.

Zamieszczam bezpośredni link do kupienia książki:
 http://www.empik.com/cala-reszta-sie-nie-liczy-comello-lodovica,p1107919730,ksiazka-p

Zamówicie książkę przedpremierowo? Czy może udacie się po nią 12 Maja do Empika?

4 komentarze:

  1. Ja być może kupie ją przedpremierowo :))) bardzo fajnie, że ten post się pojawił :D Chciałam się zapytać osoby odpowiedzialnej za konkurs czy mój email z informacjami doszedł? Mam nadzieje że tak :)



    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiecie może ile dni/tygodni po premierze książka bedzie jeszcze dostępna w empiku ? :)

    OdpowiedzUsuń